nebu147 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 dit las ik op een andere gta site Van het ghetto van San Andreas naar distinguished London. De volgende titel in de populaire game-serie Grand Theft Auto speelt zich af in de hoofdstad van Groot-Brittannië. Onder de naam GTA: London kunnen spelers genieten van een spel dat onder de motorkap (de engine) compleet vernieuwd is. Hiermee is de basis gelegd voor de volgende generatie GTA-spellen, die gemaakt zijn met de capaciteiten van de Playstation 3 in gedachten. Aan het concept van het spel is niets gewijzigd, weet The Inquirer. GTA-fanaten zullen nog wel even geduld moeten hebben: de PS3-versie van het spel komt pas eind 2006 op de markt, de versies voor de pc en Xbox 360 nog een half jaar later. Eerder toonden de makers al een voorkeur voor London door voor de originele GTA een London-uitbreiding op de markt te brengen. zou het waar zijn? >>> Door Dizzee: Verplaatst naar upcoming general<<< Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 nou...ik heb ook al veel geruchten gehoord over dat de volgende gta zich in londen zou afspelen maar op een andere site las ik dat het in 6 europese steden zou afspelen waaronder amsterdam! Reageren
VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Misschien is het waar maar je moet al die geruchten met een grote korrel zout nemen. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hier zijn toch al 32 topics over geopend? Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik schat de kans dat de volgende gta londen is toch wel hoog... Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 zeer oud gerucht, en nee ik denk(hoop) dat het gelul is.. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Helemaal mee eens! waaronder amsterdam! ik betwijfel heeeeel sterk of er ook maar iemand van R* ook maar van amsterdam heeft gehoort laat staan dat ze er een spel zich laten afspelen! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De meeste mensen van Rockstar North zijn Britten dus het zou best kunnen van wel. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hier zijn toch al 32 topics over geopend? Inderdaad Reageren
Robin2130 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Nou ja ik nem die geruchten niet al te serieus. Het zou leuk zijn als dat spel in Amsterdam gaat afspelen, maarja ik wacht maar eerst af wat Rockstar gaat melden, maarja ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet meer ken wachten op de nieuwe GTA al is ie nog geeneens uit dus ik ga t maar met SA doen voorlopig :-) Reageren
killerfragger Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 kun je die site link eens op deze site zetten zo het helle verhaal wel eens willen lezen wat over deze spell heb ik alleenmaar geruchte gehoor maar voor de rest niks Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 we zien het wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.