chrisie-boy Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik kan die eene missie van de drive school niet hallenheeft er iemand tips Reageren
power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 welke bedoel je? de laatste? want als je de laatste "les" van de drive school bedoelt adviseer ik je om zodra je begint niet richting je garage te rijden maar om direct rechtsaf te gaan om vervolgens links over die brede weg te rijden langs de navy en de docks enz..klinkt misschien een beetje onduidelijk maar zo heb ik het gedaan,, Reageren
Talietje Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 misscien kan je hier tips vinden en de missie vinden van de driving school Reageren
Goliat Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik kan die eene missie van de drive school niet hallenheeft er iemand tips Je zou kunnen zeggen welke je niet lukt, want we kunnen wel raden maar het blijft onduidelijk. Reageren
iman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik denk ook dat hij de laatste bedoelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.