power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb een groot probleem met die missies van zero...ik blijf het proberen maar het wil maar niet lukken,,,,nou ben ik nog bij de eerste missie....kan iemand me helpen??? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bij de eerste missie Air Raid moet je gewoon goed de radar in de gaten houden. Je kunt de schietknop van de minigun gewoon de hele tijd ingedrukt houden. Als er dan een nieuw blokje/driehoekje op de radar verschijnt. Kun je je gaan omdraaien en op het vliegtuigje richten. Hij valt nu uit de lucht omdat je de schietknop gewoon inhoud. Zo moet je dit 3 minuten volhouden. Lukt je dat, dan haal je de missie. Verder valt hij best mee qua moeite, maar gewoon veel proberen. Succes! Air Raid op WiKiGTA. Er staat ook nog wel een leuke tip op, alleen cheat tips Reageren
power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 THX ik zal het proberen... Reageren
Dago58x Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Als je een PC hebt kan je ook de cheat CPKTNWT gebruiken maar ook altijd nooit stoppen dan gaan de vliegtuigen gelijk ontploffen.. En heb je de missie gehaald.. Veel Plezier.. Dago58x Bewerkt: 21 februari 2006 door Dago58x Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Die missie kan ik ook maar niet halen. Ik vind hem echt moeilijk. Reageren
power749 Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb hem net gehaalt...op mijn no-cheat game en op me cheat memcard.. dus bij deze thx Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem nu ook gehaald. Ik dee telkens de code dat alle auto,s in de buurt ontploffen. Dat werkt ook bij vliegtuigjes. Ik gebruik eigelijk bijna nooit cheats. Maar ik kon die missie echt niet halen. Dus dan dee ik die codes maar. Bewerkt: 21 februari 2006 door denkaanhenk Reageren
coz Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik vraag me nu dus echt serieus af wat er moeilijk is aan die missie je staat op het dak , je schiet .. je ziet icoontjes en die kant uitmikken er zijn maar 4 a 5 punten waar die dingen vandaan komen .. en ze komen vaak zelfs in dezelfde volgorde hoe simpel ? je moet gewoon die dingen niet dichtbij laten komen , desnoods draai je eerst even weg en schiet je er een neer die dichter bij zit .. en dan ga je weer verder met die ander ook een tip .. schiet op die bommetjes die er onder hangen ik zat me werkelijk te vervelen met die missie .. waarom duren die drie minuten zo lang ?? maarja ze kwamen ook geen van allen in de buurt van zero's winkeltje Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik zat me werkelijk te vervelen met die missie .. waarom duren die drie minuten zo lang ?? Volgens mij is er wel een verklaring voor Coz. Berkley wil graag de antennes op het gebouw van Zero vernietigen. Jij moet Zero 3 minuten lang helpen om die vliegtuigjes weg te houden. Dus Berkley heeft 3 minuten de tijd om met zijn bestuurbare vliegtuigjes die antennes te vernietigen. Of had je liever dat je 100 bestuurbare vliegtuigjes moet stoppen . 3 minuten valt in dat opzicht best wel mee! Reageren
coz Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik zat me werkelijk te vervelen met die missie .. waarom duren die drie minuten zo lang ?? Volgens mij is er wel een verklaring voor Coz. Berkley wil graag de antennes op het gebouw van Zero vernietigen. Jij moet Zero 3 minuten lang helpen om die vliegtuigjes weg te houden. Dus Berkley heeft 3 minuten de tijd om met zijn bestuurbare vliegtuigjes die antennes te vernietigen. Of had je liever dat je 100 bestuurbare vliegtuigjes moet stoppen . 3 minuten valt in dat opzicht best wel mee! tnx .. ik wist het wel (het is dacht ik dat zero die drie minuten nodig heeft om een of ander electrisch schild op te tuigen met die antennes) maar ik bedoelde het gewoon sarcastisch (geen feitelijke getallen maar het voelde zo) zo'n wave is binnen 10 seconden dood , dan 30 seconden wachten op de volgende wave .. maargoed , als je die RC planes dus niet zo snel dood hebt heb je die 30 seconden nodig Reageren
iman Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 nee, je had die 3 minuten omdat anders stond die gebouw van zero helemaal in de fik. Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Anders zet je je savegame online in het forum savegame-aanvraag dan zou een lid van gtaforum kunnen doen voor je (je moet SA natuurlijk wel op de PC hebben) en upload met rapidshare.de. Gtaboooy Reageren
ej1556 Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 hey, ik zit op 99,47% en ik moet dus nog maar 1 ding doen om 100% te krijgen. nu had ik nog eens op de checklist gekeken en daaruit bleek dat ik alleen nog maar de courier in las venturas moet doen, maar ik kan hem nergens vinden in las venturas, wie weet waar ie zit?? Hey ik weet wel iets als je cheats gebruikt,, gebruik onderstaande code de hele tijd door: R2, L2, R1, L1, L2, R2, VIERKANTJE, DRIEHOEK, CIRKEL, DRIEHOEKJE, L2, L1 SUC6 ERMEE Reageren
Godrax Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Ik denk niet echt dat het leuk is dat je de laatste missie met codes uitspeeld. Maaja iedereen doet met zn game wat die wilt. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Ik denk niet echt dat het leuk is dat je de laatste missie met codes uitspeeld.Maaja iedereen doet met zn game wat die wilt uh laatste misie?? hoezow laatste misie?? damn die misie was zeer moeilijk ja, je moet je vaak omdraaien, en steed de dicht bijste neerknallen, en niet de hele tijd op 1 kant gaan schieten.. ookal zie je hem al aan komen (mijn tip) Bewerkt: 26 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.