PorZ19 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) hey mensen ik ben nu bij de missie S.A.M het lukt met niet om dat vleigtuigje neerteknallen oja ik hoef alleen deze missie van de opdrachtgever Asuka Kasen nog te doen Bewerkt: 21 februari 2006 door melvingta Reageren
Mark B. Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Schiet de Dodo neer met de bazooka die je kunt pakken tijdens de missie. Als je de Dodo hebt kapot geschoten moet je alle pakketjes verzamelen. Schiet wel alle Colombianen neer anders schieten ze jou neer. Je krijgt 4 sterretjes door het verzamelen van de pakketjes; als je ze allemaal hebt rijd je terug naar de aangegeven plek. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb nog een tip voor jou. Als je daar op die plaats bent aangekomen dan zie je de kade. Daar moet je je boot neerzetten en uitstappen. Daarna moet je van afstand de cartels neerschieten met een bazooka of een ander lichter wapen. Daarna ren je als een speer naar de landingsbaan. Je staat dan klaar met een bazooka om die dodo neer te knallen. Pak alle spullen die eruit zijn gevallen. Daarna vlucht je als een speer van de landingsbaan. Daarna moet je de cartels uit de weg ruimen. Vernietig niet hun auto's, want die komen handig van te pas. Daarmee kan je makkelijk vluchten. Reageren
PorZ19 Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 het is me geluk Reageren
T@rget Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Mooizo edit de volgende keer je post als je er nog wat achteraan wilt zetten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.