Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik kijk rond met mapviewer en ik vond rare dingen.. Zo zag ik bij die schotel een marker, bij die antenne. Ook in san fierro zag ik een rode marker, en in los santos, bij die pier zag ik ook een marker, niet die save hous, maar het eerste gebouw van die pier Ik post zo wel wat screens.. De screens: Van de laatste screen was de marker weer geel geworden.. Er waren ook veel meer huizen met de markers dat je op de derde screen ziet. Bewerkt: 21 februari 2006 door Follow Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Daar moest je toch ''een keer'' in? Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik weet het niet helemaal zeker of je daar inmoest, maar met een 100% op pc kon ik die marker op die pier niet vinden, ik denk dat dat eruit gehaald is, trouwens toen ik een keer met Mapviewer naar interiors ging kijken vond ik een soort stripkamer, maar niet die bekende in Las Venturas, ik zoek hem wel even op. Reageren
masterkey Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 oke ik weet misschien welke je bedoeld Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik heb hem gevonden, dit is het: [/url] Bewerkt: 21 februari 2006 door Follow Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Oooh, die in de desert ofzo. Of LS, of SF Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Oooh, die in de desert ofzo. Of LS, of SF Oke, ik fa vanavond toch nog SA doen, dan kijk ik gelijk naar die plek, en ik vond ergens vlak bij de legerbasis in de desert een kuil met zwarte dingen erin, er staat ook een auto bij, ik maak nu nog een kaart. Edit: Kaart heb ik klaar, die plek zit in het witte vierkantje ongeveer: Bewerkt: 21 februari 2006 door Follow Reageren
shanon Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Oooh, die in de desert ofzo. Of LS, of SF Oke, ik fa vanavond toch nog SA doen, dan kijk ik gelijk naar die plek, en ik vond ergens vlak bij de legerbasis in de desert een kuil met zwarte dingen erin, er staat ook een auto bij, ik maak nu nog een kaart. Edit: Kaart heb ik klaar, die plek zit in het witte vierkantje ongeveer: ] Da's gewoon die kuil met zwarte lichaamszakken dat al 1000000x is verteld. Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Oke, en die ene screen met die hartjes heb ik gevonden, maar bij die ene antenne keek ik, geen marker en via map viewer wel een marker, best vreemd... Vast eruit gehaald.. En ik kwam ook een groot gebouw in map viewer tegen die een training kamr had en allemaal cellen, vast een politie burea denk ik, maar waar? Reageren
shanon Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 klop ook, er zijn veel dingen voor release eruit gehaald. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 die eerste kan je in als je een date hebt Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Dit is in LCS ook zo gegaan maar ik weet niet hoe mensen er achter zijn gekomen... In LCS was dit ook net voor de release drm werd hij een week(wet niej zkr) uitgesteld Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) 2 maanden bedoel je dacht ik. De Vastgestelde Release Date was dacht ik Oktober ... Toen hadden ze het uitgesteld tot 2 dec ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Jaah, dat pijltje op die pier heb ik ook wel eens gezien met de Map-Editor. :$ Maar volgens mij staat hij in de .IPL niet in de kolom enex Vage glitch Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Follow Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Toen ik met mapviewer bij de ineteriors ging kijken zag ik een soort schuur met hooi. Dat moet dan bij Badlands geweest zijn, misschien dat ik daar nog een marker vind.. Wat ik ook gek vond is dat ik een grootte politie bureau zag, die kon ik in het spel nergens vinden, en het valt me ook op dat je niet in het politie bureau kan van San Fransisco, heel bizar.. En ik kon ook nergens de interior van sweet z'n huis vinden, ook niet die van CJ Ik ga morgenochtend maa eens verder zoeken met Mapviewer naar die interiors. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.