repsollenny Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) Toen ik aan het rondneuzen was in gta sa kwam ik iets grappigs tegen niet raar maar grappig: Bewerkt: 24 mei 2007 door repsollenny Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Toen ik aan het rondneuzen was in gta sa kwam ik iets grappigs tegen niet raar maar grappig: Post dan een screenshot! Ik kan ook zeggen dat ik Bigfoot ben tegengekomen in GTA2. Reageren
michelIII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 HEEJ gasteh wat is dat mapviewer??? kun je dat downloaden ofzow en dan gewoon in gta sa rond kijken??? Reageren
JeGe Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Ik weet niet wat de mapviewer is, maar als je dan ook kunt rondlopen moet je er eens in gaan staan. Kijken wat er dan gebeurt. Reageren
K.O. Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Mapviewer is een programma waarmee, zoals de naam al aangeeft, je de map van GTA III, VC en SA kan viewen. Zo kun je heel snel texturenamen, modelnamen en dergelijken van verschillende gebouwen en andere dingen vinden. Je kunt het hier downloaden. Ook kun je gewoon dingen bekijken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'er in gaan staan', maar ik kan je wel vertellen dat je geen personage ziet in mapviewer. de camera 'vliegt' zeg maar door de wereld van GTA. Reageren
michelIII Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Mapviewer is een programma waarmee, zoals de naam al aangeeft, je de map van GTA III, VC en SA kan viewen. Zo kun je heel snel texturenamen, modelnamen en dergelijken van verschillende gebouwen en andere dingen vinden. Je kunt het hier downloaden. Ook kun je gewoon dingen bekijken. Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'er in gaan staan', maar ik kan je wel vertellen dat je geen personage ziet in mapviewer. de camera 'vliegt' zeg maar door de wereld van GTA. als je hem hebt gedownload hoe moet je hem dan openen? Reageren
Donwell Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ik denk dat ik wel weet wat die enexen zijn die je op de pier enzo tegenkomt. Die in San Fierro weet ik wél zeker, de andere twee niet... Die enexen worden voor de burglary missions gebruikt, om een gebouw in te kunnen. In San Fierro is er dus ook zo een. @MichelIII: Je moet met kladblok het bestand games.cfg aanmaken. In dat bestand moet je volgens mij 4 regels aanmaken met daarin de regel die naar de maak gaat waar SA op staat geïnstalleerd. In de meeste gevallen is dit .../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/. Het zou er dus zó uit moeten komen te zien: *Jouw schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ *Jouw schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ *Jouw schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ *Jouw schijf*/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/ Daarna voeg je de bestandsnaam games.cfg in en doe je bij het snelmenu -wat daaronder te vinden is- Alle bestanden Volgens mij kun je dan Mapviewer opstarten en laden. Het laden doe je met de knop F1. Veel succes! Mvg, Donwell PS: Het kan zijn dat ik de ReadMe niet helemaal goed heb begrepen, maar anders helpt iemand anders je denk ik graag met de juiste info. Reageren
K.O. Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 bijna goed, je hoeft alleen niet 4x dezelfde GTA erin te zetten. Je kunt bijvoorbeeld één regel voor GTA III, één voor VC en één voor SA. Deze maps kun je dan oproepen met respectievelijk F1, F2 en F3. Ook moet je er op letten dat je niet opslaat als games.cfg.txt. Dit kun je veranderen door bij 'opslaan als' het vakje 'tekstdocument' te veranderen in 'alle bestanden'. Verder bevestig ik maar even dat al je informatie klopt. Je hebt de Readme goed doorgelezen hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.