ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Hoe laat je het knopje: ''Bureaublad weergeven'' weer verschijnen? 'tis kwijt.... Doe er eens rechtermuis op, eigenschappen, snelkoppeling. Dan kan ik zien waar het knopje zich nou bevind. BVD Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Bij mij bevindt dat knopje zich op deze: C:\Documents and Settings\Gebruiker\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch path... En heeft het bestandstype: Windows Explorer Command Hopelijk heb je hier wat aan.... Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) ahh, meteen uittesten Nee, hij werkt niet Bewerkt: 21 februari 2006 door ikt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik heb even een printscreen gemaakt van de eigenschappen van die knop.. Ik zou zelf niet precies weten hoe je hem terug krijgt maar wellicht heb je er wat aan.. Misschien heb je ''verborgen'' functie perongeluk aangevinkt... Bewerkt: 21 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) De hele link is: C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Bureaublad weergeven.scf Staat de rest er nog wel (internet, email, wmp). Zoniet, doe ergens anders op de taakbalk Rechtermuisknop -> Werkbalken en vink Snel starten aan. Bewerkt: 21 februari 2006 door flitskikker Reageren
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Alles staat er nog op. EDIT: ik heb ongedaan maken gedaan en nu is het ok. Bewerkt: 21 februari 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.