Jump to content

Missie lukt nie.


RobertSA

Recommended Posts

De missie Supply & Demand lukt me nie!! hij gaat iets beter als eerst, maar nou komt er op een begeven moment een hele smalle scherpe bocht, dan heb ik me daar doorheen gewurmd, ligt er zo'n witte boot :duh: ,

Daar knal ik tegen op, en altijd ,altijd!, komt er op dat moment bij die boot zo te staan, MISSION FAILED! en dan in het klein daaronder; To Slow :bonk:

bedankt he voor de hulp

Sorry foute topic kan een mod dit please move?

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich is 'Supply & Demand' niet zo'n hele moeilijke missie, tenzij je moeite hebt met varen.

Bij die boot waar je tegen aanknalt, moet je gewoon even wat rustiger varen en langzaam (niet té langzaam...) eromheen varen. Verder valt er niet zo veel over de missie te zeggen. Neem anders eens een kijkje op WikiGTA. Hier staat de missie volledig beschreven: *KLIK*.

Als je het spel op de PC hebt, kun je je savegame ook hier posten: *KLIK*. Dan haal ik of iemand anders de missie wel voor je. ;)

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, dan kan ik nog maar 1 ding toevoegen: Blijf oefenen. Des te vaker je hem probeert, des te beter je kunt varen natuurlijk. Zorg ervoor dat je de route uit je hoofd kent, zodat je precies weet welke bochten je moet nemen om bij het jacht te komen. Probeer anders eens een andere route, als dat kan. Misschien heb je dan geen last van zo'n boot die midden op het pad (water... :puh: ) ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

das die missie bij diaz toch?

mijn tip is: vaar rechtdoor onder de brug, in plaats van binnen door

dan kan je ook niet tegen die boot aan knallen(want je komt van de anderen kant)

of bedoelde je die misie bij de gubanen? ja dan heeft het alleen maar nut om veel te oefenen

(tis al best lang geleden dat ik ide misie deed dus kweet niet meer zeker hoe de missie nou heeten, overgens had ik die van diaz in 1 keer, en die van de gubanen in 3 keer)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...