San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb dit stukje art gemaakt, raten graag. Reageren
The Mafia Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Mooie render en mooi achtergrond maar die tekst probeer is een ander font je krijgt er een 8/10. Reageren
Ferre Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik vind SA niet echt bij LCS passen. En ik zie nog een wit randje bij z'n broek. Maar die border en lettertype vind ik wel mooi. 7,5/10 Reageren
Goliat Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) wel moj: 7,5/10 jammer van dat randje, en een ander fontje zou ik inderdaad doen. Bewerkt: 21 februari 2006 door Goliat Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Nja, hetlettertype verpest het hele plaatje. Doe het lettertype gewoon wit met een 1px zwarte border. Want dat is het huidige Artwork van SA zwart en wit. Maar ronnie je kan wel beter hoor misschien kan je het onderste deel van de layer selecteren en dan een rode border en vanboven meer oranje dus dezelfde kleuren van het plaatje nemen dan valt dat zwarterandje erond al veel minder op. Of met de Magicwand tool wat weghalen. Reageren
Yohan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik vind hem erg sfeervol, ik zou het niet kunnen dus mij hoor je nie over dat witte randje << behalve dit dan.. Reageren
Mpp Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Je speelt vals GL je moeteen nieuwe Artwork maken voor de battle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.