.Exorcist Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Zomg,het is een rots die op een penis lijkt,en dat is grapig,snap je het nou mischien? neej,moet je eens kijken of je ergens doordenk humor kan kopen. >>> Door .Levi.: Kan het wat vriendelijker! Dit soort gedrag wil ik niet meer zien.<<< Bewerkt: 22 februari 2006 door .Levi.
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 als je naar de Mister Woopie kijkt zie je dat de ijsbollen net een penis zijn
Pietje II Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) eigenlijk heb ik echt wel eens goed moeten kijken bij die screen van sa ik zag er in het begin geen penis in eigenlijk Oh jawel hoor! Als je goed kijkt zie je ook nog dat die penis inclusief eikel is (die verdikking bovenin) Maar er zitten tegen die penis-rots ook nog twee kleinere, ronde rotsen tegenaan, en die moeten dus de testikels (ballen) voorstellen! Helaas zitten die ballen van de penis op de foto (die verder terug in dit topic te zien is) precies aan de andere kant, maar ga maar eens in San Andreas kijken, en je zult zien dat het net op een penis lijkt! Echt weer typisch R* hoor! Bewerkt: 22 februari 2006 door Pietje //
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Zomg,het is een rots die op een penis lijkt,en dat is grapig,snap je het nou mischien? Ik zeg niet dat ik de humor van die penis niet snap, maar om een Easter Egg te maken van een rots die in het echt ook bestaat? Het kan er op gebaseerd zijn, maar dat zijn zoveel dingen in SA. De Mount Chiliad is een berg-ZOMG! Een Easter Egg!!- Er is al een keer een discussie geweest over wat wel en geen Easter Eggs zijn en daar kwam een admin die zei dat het een mening is of iets een Easter Egg is of niet, daar zijn geen hele vaste regels voor. Dus ik vind dit geen Easter Egg, omdat alles in SA (LS, San Fiero, LV, Mount Chiliad, de woestijn, het platteland) dan een Easter Egg zou moeten zijn. Onzin dus. neej,moet je eens kijken of je ergens doordenk humor kan kopen. Grappig manG , zeker lang over nagedacht?
ikt Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Die ''speciale rots'' is lollig, daarom zetten ze het erin. Ze gaan toch niet zomaar een ''normale'' rots precies namaken?
Schno009 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 zoals al eerder bij de "discussie" is gezegd, piet-herr heeft overal commentaar op behalve op dat van hemzelf
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Vooral omdat hier elke dag iemand komt die beweert dat ie een nieuwe Easter Egg heeft gevonden waar al 1300 keer een topic over is geopend. Daarnaast komt er elke dag een wel een topic over iemand die van alles een Easter Egg maakt. Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie. Het spijt me. Mijn excuses dat ik niet álles een Easter Egg vind.
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja! je kunt maar beter je excuses aanbieden! zomaar iets normaal vinden wat toch echt duidelijk dé EE is! Een rots die eruit ziet als een lul! dat is niet zomaar iets hoor, dat is écht een wereld EE geen klein grapje als bulletproofglass met kogelgaten. Ik vind Piet-Herr ook compleet gestoord als hij het hier niet mee eens is, bovendien heeft hij dan ook duidelijk meteen geen gevoel voor humor enzo! Dus echt top hoor jongens een rots lijkt op een lul en iedereen die het niet als wereld EE bestempelt is raar en loopt te zeiken! nou weet je wat in dat geval?!?! Dan ben ik dus zo gek als een ui en een uberzeikert! Feliciteer me, aangezien ik dit ook geen Pracht EE vind maar gewoon een leuk grapje kan iedereen mij nu fijn gaan afzeiken. Succes ermee. mOg, Moonbeam Altijd hetzelfde gezeur...
Ikkes Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Een verwijzing naar het echte leven is een 100% EE. Deze "rots" dus ook. In de voorgaande topics hierover was het nog niet bekend dat deze rots ook niet in het echte leven bestond. Toen was er inderdaad twijfel over. Maar nu er is aangewezen dat het bestaat in het echte leven is het zeker een EE. Kijk maar naar verschillende dingen in Las Venturas. Daar zijn ook een hele lading verwijzingen naar de echte wereld. Die worden ook EE genoemd dus ik zie het probleem van jou(piet-Herr) niet . Kortom: Het is een EE! Ikkes.
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik denk dat Piet-Herr bedoelt -of anders ik wel- dat het best een EE zal zijn maar dat het niet nodig is om voor elk stukje omgeving dat gelijkenis met de echte wereld vertoont een appart topic te openen anders kun je wel honderd apparte topics over dit soort dingen openen. Ik vind dat dit beter naar het verwijzingen topic kan worden doorverwezen.
SilverDust Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Als je een ee vind, Kijk dan eerst even hier staat vol met ee's: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=16659 Gtaboooy Bewerkt: 23 februari 2006 door gtaboooy
Piet-Herr Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Een verwijzing naar het echte leven is een 100% EE. Dat hoeft niet altijd zo te zijn, en kom nu niet met iets als:"Maar op WikiGTA staat dat..." want zoals ik al eerder heb gezegd, of iets wel of niet een Easter Egg is is een mening, aangezien er geen omschrijving voor is die altijd geldt. Als wat jij zegt waar is, kun je hier de lijst downloaden waar alle EE's op staan: alle_easter_eggs.txt
Anton van Hussel Geplaatst: 22 maart 2006 Rapport Geplaatst: 22 maart 2006 Een verwijzing naar het echte leven is een 100% EE. Dat hoeft niet altijd zo te zijn, en kom nu niet met iets als:"Maar op WikiGTA staat dat..." want zoals ik al eerder heb gezegd, of iets wel of niet een Easter Egg is is een mening, aangezien er geen omschrijving voor is die altijd geldt. Als wat jij zegt waar is, kun je hier de lijst downloaden waar alle EE's op staan: alle_easter_eggs.txt We zouden een stuk aardiger tegen je doen als je niet zo zou ZEUREN GREETS OF THE STREETS: Anton
Piet-Herr Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 Ja, want zeuren en je mening geven is precies hetzelfde.
Scooter Geplaatst: 23 maart 2006 Rapport Geplaatst: 23 maart 2006 eyz, mensen laten we het toch vooral GEZELLIG houden als je gaat discusseren over of iets een EE is, lijkt mij vrijwel zinloos, iedereen heeft zo zijn eigen opvatting voor wat een EE is. grtz, Cesar SA
Recommended Posts