Jump to content

die penis van sanandreas bestaat


the_fa2man

Recommended Posts

Bij elke discussie heeft iedereen z'n eigen opvatting :bonk:. Het idee van discussie is anderen te overtuigen van jouw gelijk, dat kan moeilijk als iedereen al hetzelfde vindt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Piet-Herr

    8

  • ikt

    4

  • Moonbeam

    4

  • the_fa2man

    4

eyz,

waarom ga je überhaubt nog de discussie aan?

en al helemaal over EE's...

omdat iedereen hun eigen opvatting er over heeft..

het is niet het één of het ander..

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

waarom ga je überhaubt nog de discussie aan?

en al helemaal over EE's...

omdat iedereen hun eigen opvatting er over heeft..

het is niet het één of het ander..

grtz, Cesar SA

Daar gaat het juist om, dat iedereen zijn eigen opvatting erover heeft. Je moet anderen er dus van overtuigen dat jouw mening de beste is.

Je kunt moeilijk gaan discussieëren of de maan wel of niet van kaas is, omdat dat een feit is

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

maar hij IS toch van kaas? :?

ik bedoel meer;

hoe kan je het er nou over eens komen als de één het een grapje van R* vind, en de ander de lol er niet van in ziet.. natuurlijk is dat het doel van discusseren... maar et kan ook op een normale manier zonder dat er gelijk zo vijandig word gedaan.. tenminste zo leek mij het..

als je kijkt naar de hele topic...

grtz, Cesar SA

Link to comment
Delen op andere websites

eyz,

maar hij IS toch van kaas? :?

ik bedoel meer;

hoe kan je het er nou over eens komen als de één het een grapje van R* vind, en de ander de lol er niet van in ziet.. natuurlijk is dat het doel van discusseren... maar et kan ook op een normale manier zonder dat er gelijk zo vijandig word gedaan.. tenminste zo leek mij het..

als je kijkt naar de hele topic...

grtz, Cesar SA

Ja, maar ruzie ontstaat nu een keer; deze was alang verleden tijd tot (kijk maar een pagina terug) een of andere gozer een nutteloze bump maakte en meteewn begon te zeuren. Ik denk dat iedereen nu verder toch wel 'uitgediscuseerd' is dus laat dit topic verder maar. :)

Mvg, Moonbeam

Link to comment
Delen op andere websites

het viel me eigenlijk nooit op

want in sanandreas in de woestijnen zie je allemaal van dat soort bergjes

maar deze heeft een dikkere bovenkant,daardoor lijkt het op een penis

goed gevonden!!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

tjah dit is mijn eerste EE ik ben blij dat jullie heb goed vinden (behlve jij piet-herr)

IK wil niet vervelend doen hoor maar ik was de eerste die er een topic over heeft gemaakt. Dus eigenlijk is het mijn egg :Y

Link to comment
Delen op andere websites

tjah dit is mijn eerste EE ik ben blij dat jullie heb goed vinden (behlve jij piet-herr)

IK wil niet vervelend doen hoor maar ik was de eerste die er een topic over heeft gemaakt. Dus eigenlijk is het mijn egg :Y

Ja jij hebt hem inderdaad het eerst gezien/geplaatst.

Maar dit topic gaat dat deze rots ook in het echt bestaat.

Dus niet over dat hij een nieuwe EE gevonden heeft

En trouwens een EE is voor iedereen hoor dus het is niet jouw EE :puh: .

Link to comment
Delen op andere websites

tjah da's waar maar ik heb het gvonden bij een topic op een andere sites war je jou eige grappige plaatje kon neerzetten ik zag hem en toen d8 ik aan SA

envolgens mij na de vliegschool ziet iedereen hemwel

Bewerkt: door the_fa2man
Link to comment
Delen op andere websites

Ja jij hebt hem inderdaad het eerst gezien/geplaatst.

Maar dit topic gaat dat deze rots ook in het echt bestaat.

Dus niet over dat hij een nieuwe EE gevonden heeft

En trouwens een EE is voor iedereen hoor dus het is niet jouw EE :puh: .

Klopt het maakt mij ook niet veel uit trouwens. Maar wel leuk dat het uitendelijk toch een EE is. Nou dag hoor :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry dat het een beetje laat is, maar ik wou hier even op reageren. Ik lees regelmatig het GTA-forum, maar hier wou ik me toch even voor registreren: deze EE slaat niet op die bepaalde op die foto. Er zijn duizenden rotsen in de woestijn van Amerika die een beetje op een pik lijken. De EE heeft R* gewoon zelf verzonnen denk ik, vooral omdat er in dat naburige dorp een grote haan is met het bordje "worlds largest cock". Maar dat is al behandeld in dit forum.

Deze foto slaat gewoon niet op iets in de echte wereld, maar is gewoon een grapje.

Grtz, Kronko

Link to comment
Delen op andere websites

maar kijk is naar ide foto naar de bovenkant hij is precies zo gevormd

als jij nig een rots kan vinden die op een penis lijkt zullen we zien of je gelijk hebt :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...