.Sharingan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Raar topic. Ik denk dus dat je het over de ModShop hebt ?! Daar kun je wielen veranderen ... naar eigen keuze. Als je je band wilt veranderen kies je de velg : Offroad dacht ik. Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Alle velgen staan onder ''Wheels''. Als je voor het modden bedoelt download dan eerst de txd workshop en ga even op google surfen. Want reclame is hier niet toegestaan. Maar rubberen banden zelf gaat niet, alleen de Offroad wheels. Je kan je auot verlagen door er Hydralics op te doen. Reageren
Bling Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Heeft iemand een idee ???? De velgen die je er nu op hebt zitten vind ik de mooiste die er te verkrijgen zijn in San Andreas . En om je wagen te verlagen moet je er gewoon hydraulics op zetten. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 die gauwe zijn cool want dan lijk tie net een sabaru rally uitvoering van wrc:P of zo Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja, Maar hij is eigelijk een Lancer EVo! en niet een wrx:sti Effe ter informatie gewoon. Reageren
ikt Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Nietes, het is een WRX:STI. Geen een Mitsubishi lijkt erop. Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Yeps, het is een Subaru Impreza Rally WRC. Kijk naar de Paintjob en de gouden vekgen. Jij verwart het met een Mod, er is een mod die de Sultan omzet naar een Lancer misschien daarvan ?.. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Waar hebben jullie het over !? Het is geen Impreza het is gewoon een ongemodde Sultan .. die bij WAA is getuned ! ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 kijk naar de voor kant en vergelijk die met een EVo dan zal je het zien. Maar ja jullie kunnen gelijk hebben Reageren
X-Zero Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Wat een vage topic zeg,Damm.Ik kan het niet eens meer volgen. Reageren
killerfragger Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 als je banden gaat verander heb je txd nodig maar dan veranderen allen bande van allen auto,s die je hebt (allen het profille dan er gebeurt niks met de grip of zo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.