Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

sorry gmd maar er is geen danschool welke missie bedoel je de 1ste van og loc kijk anders even hier :klik

ik zou zeggen veel oefenen zo is het mij ook gelukt :)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

De Dansschool is te vinden in Lossantos daar Wil je vriendin die je in de brand moet redden..

heen om te dansen je kan daar ook aleen heen.. en dan kan je met iemand anders dansen..

Veel Suc6 met GTA

Room :cab:

Geplaatst:

ah sorry een danschool bestaat niet maar een discotheek wel daar kan je idd wel oefenen maar ik zelf heb de oefeningen in de missie zelf gedaan :)

Geplaatst: (bewerkt)

Hij bedoelt zeker de missie.

Life,s a Beach.

Die is simpel.

Gewoon wachten tot het pijltje bijna in het rondje is en dan drukken.

Druk niet te snel en ook niet te langzaam.

klik hier

voor de link.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

Ok, maar als ik goed druk als de pijl in het rondje is, zegt ie dat ik te laat ben! :?

Waar is de discotheek dan precies?? :*D

Geplaatst:

Er zijn eigenlijk geen tips voor. Het is een kwestie van heel veel oefenen en timen. Als het pijltje in het rondje is of bijna dan moet je op het juiste pijltje drukken. Op het begin zal er iets met rode letters staan. Dan staat eronder dat het al beter gaat of slechter. Als het dan wel beter gaat dan worden de letters blauw. Zo kun je lekker veel punten scoren probeer dit een lange tijd vol te houden zonder fouten, als je dat lukt worden de lekkers lichtgeel. Zo krijg je superveel punten.

Verder moet je gewoon hééél vééél oefenen en proberen meer dan 2500 punten te halen.

Nog even over die dansschool. Deze is er niet, als je een vriendin hebt kun je met haar gaan daten. Soms wil ze dan naar een dansclub en moet je dansen. Daar moet je ook ongeveer 2500 punten halen. Het gaat op dezelfde manier als die ene missie "Life's a Beach". Voor die missie kun je nog niet daten met een vriendin en oefenen met dansen. Dat kan pas na de missie "Burning Disire", sinds dan heb je je eerste vriendin Denise Robinson (klik).

Geplaatst:
Maar hij blijft op 0 staan.. -_-

Op het begin wel, maar je moet wel goed dansen. Het pijltje MOET in dat circeltje komen. Als het pijltje in dat circeltje is klik je op het pijltje, naar welke kant hij opwijst. Als je dat goed hebt gedaan zul je punten krijgen. Dit moet je gewoon wat vaker moeten doen. Dan krijg je wel genoeg punten.

Als je denkt laat maar zitten zul je niet verder komen, maar wij als forum-leden hebben daar wat op gevonden! Als je hier naartoe gaat, kun je de mensen een missie voor je laten halen. Dit geld alleen als je het spel op de PC hebt. Lees ook even de regels door ;) !

Geplaatst:

Druk je wel op de goede pijltjes? het zijn niet dezelfde controls als bij die missie metr die lowrider, je moet met de gewone pijltjes dansen.

@denkaanhenk: nou knap hoor je ghebt de missie in 1X gehaald en met 4000 punten dit is echt zo belangrijk da6t je er 2 posts voor moet sturen... :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...