.Levi. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Eigenlijk kon dit wel in het game fora, maar ik move het toch maar naar Gta San Andreas Media Bij deze moved. Reageren
Dago58x Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 De bijde Game's Zijn erg Tof Maar ik doe beter voorGta san andreas Die heeft meer stijl Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik kies true crime vet lachen maar nietde style van SA jmmr maja Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Je hebt in San Andreas wat meer Adventure gameplay, TrueCrime is wat meer shoot-shoot Wel lijken die spellen op elkaar. Toch vind ik San Andreas een leuker spel. Wel vond ik dat TrueCrime: Streets of LA, een heel grote voorsprong met de Graphics had, ten opzichte van GTA Vice City, hoewel TrueCrime: Streets of LA, dat toch maar iets later gereleased was Greetz, GTA Vice VIP PS: In Los Santos is een reclamebord, waarop geen TrueCrime staat, maar TrueGrime Dit is een wink naar TrueCrime: Streets of LA Bewerkt: 25 februari 2006 door GTA Vice VIP Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Als ik moet kiezen staat San Andreas veel hoger, omdat San Andreas veel meer heeft, zoals helikopters, vliegtuigen, land buiten de steden en treinen enz. maar dat betekent nog niet dat True Crime een kutspel is. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Wat is het cijfer voor True Crime New York City?????En isie wel leuk?????Ik wil hem graag kopen alsie leuk is maar ik weet niet, ik twijfeleen beetje, is het een aanrader??? Reageren
ikt Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Nee, GTA SA is een aanrader Reageren
Yohan Geplaatst: 27 februari 2006 Rapport Geplaatst: 27 februari 2006 Tsjah een aanrader zou ik het niet in 1 keer noemen maar het is wel een tof spel, je moet alleen niet je console gaan lopen rammen wanneer je weer is een bug tegenkomt, Aangezien deze game nogal wat bugs bevat, ik stel voor dat je hem eerst huurt/leent ofz.. En in NYC zit ook een leuke verwijzing/diss naar GTA Wanneer je een taxi missie moet gaan doen maakt ie ook een opmerking, alleen weet ik ff niet meer wat ie zegt, iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.