Jump to content

san andreas/true crime new york city

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt in San Andreas wat meer Adventure gameplay, TrueCrime is wat meer shoot-shoot :D

Wel lijken die spellen op elkaar. Toch vind ik San Andreas een leuker spel. :bier:

Wel vond ik dat TrueCrime: Streets of LA, een heel grote voorsprong met de Graphics had, ten opzichte van GTA Vice City, hoewel TrueCrime: Streets of LA, dat toch maar iets later gereleased was :?

Greetz,

GTA Vice VIP

PS: In Los Santos is een reclamebord, waarop geen TrueCrime staat, maar TrueGrime :clown:

Dit is een wink naar TrueCrime: Streets of LA ;)

Bewerkt: door GTA Vice VIP
Geplaatst:

Als ik moet kiezen staat San Andreas veel hoger, omdat San Andreas veel meer heeft, zoals helikopters, vliegtuigen, land buiten de steden en treinen enz. maar dat betekent nog niet dat True Crime een kutspel is.

Geplaatst:

Wat is het cijfer voor True Crime New York City?????En isie wel leuk?????Ik wil hem graag kopen alsie leuk is maar ik weet niet, ik twijfeleen beetje, is het een aanrader???

Geplaatst:

Tsjah een aanrader zou ik het niet in 1 keer noemen maar het is wel een tof spel, je moet alleen niet je console gaan lopen rammen wanneer je weer is een bug tegenkomt, Aangezien deze game nogal wat bugs bevat, ik stel voor dat je hem eerst huurt/leent ofz.. :Y

En in NYC zit ook een leuke verwijzing/diss naar GTA

Wanneer je een taxi missie moet gaan doen maakt ie ook een opmerking, alleen weet ik ff niet meer wat ie zegt, iemand? :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...