Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Hoi, ik wil graag een forum maken via byethost maar hoe doe ik dat? De bestanden heb ik al, maar die handleiding hielp mij niet echt omdat ik niet zo goed engels kan. Wie kan mij helpen of voor mij het installeren? Greets, Follow Reageren
Samurai Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Hoi, ik wil graag een forum maken via byethost maar hoe doe ik dat?De bestanden heb ik al, maar die handleiding hielp mij niet echt omdat ik niet zo goed engels kan. Wie kan mij helpen of voor mij het installeren? Greets, Follow Ik wil het voor je installen. :-) Reageren
Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Oke, maar mijn broer gaat nu, om ongeveer over 2/1 uur ben ik er weer. Reageren
Samurai Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Oke, maar mijn broer gaat nu, om ongeveer over 2/1 uur ben ik er weer. Ok stuur via pm de gegevens van byethost(om in cpanel te komen)... En ik install het. Reageren
ironmode Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) uitpakken mixeen Bewerkt: 8 februari 2011 door ironmode Reageren
Ewoud Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 nl vertaling misschein... http://mods.invisionize.com/db/index.php/f/5667 Dat heeft niks met het instalatie pakket te maken. ***Waarschuwing*** Geef nooit paswoorden en inlognamen aan iemand anders! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.