Jump to content

Hoe snel spieren kwijt te raken?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik zit nu bij 1 van de laatste missies van Woozie dat je onderwater moet denk ik, want ik mag die missie nog niet doen. Maar goed, dat doe ik later. Ik wil nu de relatie's naar 100 % brengen, en dat heb ik al bij 2 vriendinnen gedaan die in Los Santos, en die je kan vinden bij de golf baan in San Fierro.

Nu ben ik terug gegaan naar het platteland om met Helena Wankstein te daten, maar ik heb mn spieren helemaal vol zitten. Hoe kan ik het snelst mn spieren kwijtraken?

BVD, Dennis

Geplaatst:

Het makkelijkste is om die cheats te doen.

Cheats doen is niet erg hoor.

Er gebeurt niks.

Ik doe het heel soms.

Alleen moet je wel uitkijken moet de riot cheat.

Toch?

Geplaatst:

Weinig eten en veel rennen.

@ denkaanhenk: De riot cheat is inderdaad gevaarlijk. Als je die namelijk hebt gebruikt doet de missie "Madd Dogg" het niet, en zul je dus helemaal overnieuw moeten beginnen.

Geplaatst:

ga naar de gym wel lopen dan gaat je fat weg en wanneer het helemaal weg is ga je naar buiten en raad is je spieren gaan langzaam weg maar je moet wel lopen in de gym :sigaar:

Geplaatst:

Als je de riot cheat hebt gedaan.

En je gaat hem saven.

Dan kun je die missie niet halen.

Ik heb die cheat wel gebruikt.

Maar ik heb hem niet gesaved. :bonk::cya:

Geplaatst:

Jongens hierboven. Ga liever niet over cheats praten, het gaat hier over spieren. Aub ontopic blijven! :engel:

Nu ben ik terug gegaan naar het platteland om met Helena Wankstein te daten, maar ik heb mn spieren helemaal vol zitten. Hoe kan ik het snelst mn spieren kwijtraken?
gewoon een lange tijd niet eten automatisch zullen je spieren ook verminderen (het duurt wel een tijdje)

Ha die Dennis. Je moet gewoon een lange tijd niet eten. Je zult wel denken ik zeg het zelfde als Svenie, maar er hoort nog iets bij. Je moet ook niet saven. Verde moet je gewoon een hele lange tijd niets doen, of gewoon lekker missies zonder te saven. Je kunt ondertussen bijvoorbeeld wel de collectables verzamelen. Zorg er dan gewoon voor dat je niet saved en gaat eten.

Dus 2 dingen niet doen.

- Saven

- Eten.

Dan komt het helemaal goed!!

Geplaatst:

Hey,

Ik ben erachter gekomen wanneer je veel gaat rennen op zn allersnelst op straat, dan verlies je ook best snel je spieren (handig dat ik een gamepad heb met een turbo knop dus hoef ik alleen maar de ren knop ingedrukt te houden :*D )...wel vaag, maar het werkt in GTA San Andreas. :D

Geplaatst:
Hey,

Ik ben erachter gekomen wanneer je veel gaat rennen op zn allersnelst op straat, dan verlies je ook best snel je spieren (handig dat ik een gamepad heb met een turbo knop dus hoef ik alleen maar de ren knop ingedrukt te houden :*D )...wel vaag, maar het werkt in GTA San Andreas. :D

Het beste is niet rennen, maar echt elke meter per auto af te leggen. Rennen kost energie (en als je geen vet hebt dus spieren), maar beweging (zoals zwemmen en lopen) kweek ook weer spieren

Geplaatst:

Je kan het best de cheat gebruiken..

en dit is geen missie hulp.. kan je beter in de overige hulp plaatsen..

GIO ;)

Geplaatst:

Er is ook wel een cheat voor, maar ik moet maar aannemen dat je dit spel zonder cheats speeld. Om je spieren te verliezen zonder cheats moet je NIETS eten. Eerst gaat je fat eraf en later ook je muscle.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...