iman Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 ik vind dit zelf een beetje een onnodige topic. maar ik heb een vraag, kun je ondertussen als je de vliegschool missie's doet opslaan ? of moet je alle 10 testen in een keer doen Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ja,je kan ertussen opslaan ,net als tijdens alle scholen krijg je een scherm waar je kan kiezen wat je wil doen. Bewerkt: 21 februari 2006 door Dragon of chaos Reageren
iman Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 heel erg bedankt dan moet je toch op exit drukken Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ja klopt. Als je met die test bezig bent, kun je ondertussen dus even stoppen. Dit heeft Dragon of Chaos al aangegeven. Dus als je een test gehaald hebt en je wilt zeker zijn dat je niet dood gaat bij de volgende. Kun je even stoppen. Je drukt dan op de toets die achter EXIT staat. Bij de PC is dat standaart ingesteld op Return/Enter. Je kunt dan saven en andere leuke dingen doen. Maar je kunt ook gewoon verder met de oefeningen op school. Omdat de laatste tijd er nog vragen waren over de vliegschool heb ik een mooi prendje gemaakt voor WiKiGTA. Je kunt het hier (klik) bezichtigen! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.