Wrieh Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 niet om je te pesten ofzo ewoud maar bijna iedereen die is verbannen uit de server van gtagames is verbannen door jou
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Dat kan wel zo zijn, maar dat is waarschijnlijk jou eigen schuld. Op een server hoor je leuk mee te spelen en te chatten, en niet ruzie uit te lokken. Dus dan geef ik Ewoud wel gelijk dat ie dit soort mensen van de server gooit.
Wrieh Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 wat had ik dan gdaan ewoud had me gwooon verbannen volgens mij
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Vertel eerst maar eens wat er allemaal gebeurt is, en wat volgens jou de reden is dat Ewoud je banned. Bewerkt: 21 februari 2006 door General Lee
Ewoud Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Het zelfde voor het eerste topic. Pm joriz. Je moet je gewoon gedragen. We waarschuwen altijd eerst. Cya. Snap niet wat dit met mij te maken heb. Kijk eerst naar jezelf zou ik zeggen.
Recommended Posts