Follow Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Misschien wist je het al en misschien niet. Ik krijg hem deze week teminste, kan niet wachten Deze versie bevat: - The Making of Halo 2: Een kijkje achter de schermen bij de Bungie Studios - Items over het ontwerpen van de game, animatie, muziek, en nog veel meer - Verwijderde scènes en outtakes - Art Gallery: van concept tot game - Commentaar van de ontwikkelaars - Het spel zelf En een screen van de versie: Mooie metalen doos vind ik het Follow Reageren
SamShine Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Lijkt me leuk, de making of een game, i.p.v de making of (bv) Harry Potter 3 Ik ben alleen niet z'n fan van First Person Shooters (zoals HALO) Als ze deze zouden maken van bv GTA zou ik hem wel kopen (de making of GTA SA ) Reageren
X-TX Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik wil niet veel zeggen, maar alles wat digitaal te schrijven/herschrijven/kopiëren is kan iemand anders ook krijgen. Zo had ik voor dat mijn schijf kapot ging een limited edition film van Carmen Electra. Al vond ik hem zelf helemaal niet zo super, volgens mij was hij limited omdat het slecht verkocht zou worden. Het staat dus binnen no time op het internet en kan iedereen het krijgen. Zelf zou ik het ook graag willen spelen, is dat gewoon normaal Halo 2 of speciaal met extra's, nieuwe geluiden zo als in Counter Strike LAN Edition? En het was toch Xbox waar het spel voor gemaakt werd? Anders kan ik het helaas niet krijgen, heb geen Xbox. Reageren
Follow Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Hallo, ik heb hem vandaag binnen gekregen en gelijk de bonus DVD gekeken, het is een heel leukke dvd. Ze lieten ook verwijderde dingen zien zoals de vlammewerper die erin zou komen De making of duurde erg lang, maar het was de moeite waard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.