Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik ben sinds kort bezig met kleine modding. Ik heb zojuist neon gemaakt voor alle motors in het hele spel. Hier is een screen van de groene neon. Ik heb de Neon in 10 kleuren. Groen,rood,blauw,wit,geel, paars,roos,oranje,donkergroen, bordeau. Bewerkt: 21 februari 2006 door Giorgo Reageren
Achille Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Leuk maar is het net als in VC dat als je een bocht neemt de neons helemaal uitspreiden? Reageren
Giorgo Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Neen, ik heb helemaal nieuwe Alpha files gemaakt en deze zijn clean . Ook als je een wheelie doet de neon blijft net op de grond. Reageren
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Leuk Gemaakt.. Complimenten ROOM Bewerkt: 21 februari 2006 door Room Reageren
k-g Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 super :tu: mag ik die ook daar zoek ik al een tijd naar Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 super :tu: mag ik die ook daar zoek ik al een tijd naar Ik denk niet dat je het zult krijgen want waarschijnlijk heeft de topicstarter iets fouts gedaan en is hij/zij geblokkeerd. Hij kan niet op GTAForum komen. En zie de datum, je hebt dit topic gigantisch gebumpt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.