.Sharingan Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Ik was ff aan het scheuren in de CountrySide (PS2) Zag ik een rij van 8 freeways rijden ... Ik dacht meteen aan de Hells Angels ! Kan iemand ff screen posten .... !? Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ik zie ook wel eens zo'n rij van een aantal motorrijders achter elkaar, ik zie ze soms ook op zo'n racemotor. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Ja ik ook. Op het 2e eiland zie je ze zo af en toe. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Toen ik die gang voor het eerst zag dacht ik ook. Hé de Hells Angels, maar zo heet die gang niet. Hij heet zo: Bikers Verschijningen in: GTA VC, GTA SA Voertuigen: Freeway, Angel Wapens: 9mm Pistolen, Messen Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Vice City ?! Daar heb ik ze nooit zien rijden ... Alleen zo'n Biker die in zn eentje reed .... ! Is dat niet gewoon de Biker Gang ?! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Follow Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Vice City ?! daar heb ik ze nooit zien rijden ... alleen zo'n Biker die in zn eentje reed .... ! is dat niet gewoon de Biker Gang ?! Ja, maar in Vice City moet je ook nog voor ze werken. Ik weet niet zeker waarom ze n Vice city in hun eentje rijden, maar ik denk dat R* daar nog niet aangedacht had, maar dat weet ik niet zeker. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 In Vice city zijn de bikers een gang in San Andreas zijn ze gewoon criminelen die niet bij elkaar horen.En over die freeways kan wel gebeuren maar meestal zijn de mensen die daarop rijden gewapend. Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 lol ik zag laatst een stuk of 5 politiemoters achter elkaar rijden dan is dat toch ook geen politie moter gang als je zoiets ziet lekker erop in rijden Gtaboooy Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 lol ik zag laatst een stuk of 5 politiemoters achter elkaar rijden dan is dat toch ook geen politie moter gang als je zoiets ziet lekker erop in rijden Gtaboooy Jaah, een lekker juten-jacht doet wonderen Er zijn soms ook van die Aso-Gasten in Blista's die gewoon aan komen zetten en je kapot beuken. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
Fizzle E Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ja ik heb gezien ook ik schiet ze altijd van de motor af Reageren
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) In VC zie ik ze hier altijd rijden: Bewerkt: 25 februari 2006 door Ferre Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.