Jump to content

Textures Laden Zeer traag !

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn sneeuw-textures voor San Andreas laden heel traag, als ik Bv: van in SF naar de Mt. Chilliad kijk dan ziet de berg er nog uit alsof er geen sneeuw op ligt maar als ik dichter kom dan pas komen de sneeuw textures voor de Mt. Chilliad er op ! Ook als ik Bv: met een sniper op lange afstand kijk dan zie ik in de verte geen sneeuw liggen, weet er iemand een oplossing voor want dit vind ik buitegewoonlijk vervelend

Tim

Geplaatst:

Dit is heel normaal, grote objecten maken gebruik van LODs dat wil zeggen dat je dat object van veraf ook kunt zien hiervoor word ook een aparte txd gebruikt meestal met de naam LOD erin :)

Geplaatst:
Dus ik kan ervoor zorgen dat ik mijn objecten van veraf ook kan zien door die LOD's te bewerken ?

Ja, de txd's van de lods te bewerken :)

Geplaatst:

Ik plaats het maar even hier, omdat ik het zonde vind om er een nieuw topic voor te openen.

Het viel me op dat sommige gebouwen s'nachts in SA andere textures hebben. Hoe is dit gedaan?

Alvast Bedankt, Greetz Wazuup

Geplaatst:

Animatie aan de ramen vastplakken, gewoon via wat simpele animaties en codes zorgen ze dat ze bij een bepaald actie gaan animere, en dat stoppen ze dan weer in een bestand.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...