Hutenmah414 Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Mijn sneeuw-textures voor San Andreas laden heel traag, als ik Bv: van in SF naar de Mt. Chilliad kijk dan ziet de berg er nog uit alsof er geen sneeuw op ligt maar als ik dichter kom dan pas komen de sneeuw textures voor de Mt. Chilliad er op ! Ook als ik Bv: met een sniper op lange afstand kijk dan zie ik in de verte geen sneeuw liggen, weet er iemand een oplossing voor want dit vind ik buitegewoonlijk vervelend Tim Reageren
Blastov Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Dit is heel normaal, grote objecten maken gebruik van LODs dat wil zeggen dat je dat object van veraf ook kunt zien hiervoor word ook een aparte txd gebruikt meestal met de naam LOD erin Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Dus ik kan ervoor zorgen dat ik mijn objecten van veraf ook kan zien door die LOD's te bewerken ? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik denk dat je hier wel wat aan hebt. [-,-'] klik. Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Dus ik kan ervoor zorgen dat ik mijn objecten van veraf ook kan zien door die LOD's te bewerken ? Ja, de txd's van de lods te bewerken Reageren
ikt Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Of is de draw distance prut? Zet hem hoger Reageren
Big-Bear Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Heeft er niks mee te maken, ligt gewoon aan de LOD's Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik plaats het maar even hier, omdat ik het zonde vind om er een nieuw topic voor te openen. Het viel me op dat sommige gebouwen s'nachts in SA andere textures hebben. Hoe is dit gedaan? Alvast Bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Blastov Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Volgens mij is dit niet mogelijk, wat is dan anders ? Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Ik heb het over die ramen op gebouwen. 's nachts zie je dan ineens verlichte ramen op gebouwen. Greetz Wazuup Reageren
Big-Bear Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Animatie aan de ramen vastplakken, gewoon via wat simpele animaties en codes zorgen ze dat ze bij een bepaald actie gaan animere, en dat stoppen ze dan weer in een bestand. Reageren
Wazuup Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 Aha, maar dus eigenlijk niet van heel erg belang. Bedankt, Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.