Smeets Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 omdat ik bij bijna elke tut zie dat iedereen 3d max gebruikt ben ik dat ook maar gaan doen maar de objecten die ik heb gmaakt met sketchup zijn dan "verloren" kun je ook je object van uit sketchup in vc zetten?? ik hoop dat het een beetje duidelijk is.. want ik had niet veel tijd om dit te typen.... Reageren
T_N_T Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 het makkelijkst is om het te doen met max Reageren
Smeets Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ja, dat heb ik gesnapt maar KANT ook met skethup? en hoe?? Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) je meot je model exporteren als '3ds' bestand. dan importeren in z-modeler en er een 'x' bestand en een dff bestand van maken. dat 'x' bestand kan je dan weer met collmaker een 'coll' bestand van maken dacht ik. en dan gewoon je txd maken en in je vc zetten. Bewerkt: 22 februari 2006 door kaaspizza Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De textures die op je model zitten heb je waarschijnlijk niet erop gezet via 'Import texture as bmp' dit moet wel anders is je object wit in vc Reageren
Smeets Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 al zal het gaan proberen.. alvast bedankt! Reageren
Smeets Geplaatst: 23 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 als ik zmodeler wil openen krijg ik altijd deze error wat moet ik nu doen?? http://img61.imageshack.us/my.php?image=error6wi.jpg Reageren
kees1991 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 je moet ZModeler v1.07 hebben met 2 wil het niet Reageren
Bronko Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 (bewerkt) Als ik me huis export als dff dan krijg ik deze error: Weet iemand hoe dat komt Ik gebruik zmodeler 1.07b Bewerkt: 2 maart 2006 door just killing Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 als je je huis exporteert als bijvoorbeeld huis.dff dan moet je er wel .dff agter typen anders krijg je die foutmelding Reageren
Aad Geplaatst: 7 maart 2006 Rapport Geplaatst: 7 maart 2006 Simpel genoeg het kan ook met sketchup en ik doe dat nogal vaak laaste tijd niet zo vaak meer omdat ik al heel wat 3dsmax ervaring ook heb opgebouwd, maar om sketchup models dus in gta-vc of gta-sa te zetten is het het handigst om alle textures die je gebruik ten eerste als BMP te gebruiken dus ook in sketchup al BMP bestande toepassen. na dat je dat heb gedaan kan je met sketchup export to 3ds doen export die model dan in de map waar ook de BMP textures staan open nu zmodeler 1,07B en import 3ds ga nu naar material editor en stel alle textures ff goed in door middel van alle textures apart te selecteren en bekijken. Na dat alles moet je je sketchup model nog wel scalen tenzij je in meters heb gewerkt in sketchup. Scalen kan heel makkelijk in zmodeler door Modifiy>scale en houd dan control toets ingedrukt oftewel de CTRL toets. tik dan ff een factor in laat zeggen 10% om het helemaal goed te krijgen moet je ff een gelijk model zoals een auto of player model importeren. maar succes er zijn tutorials van op phet internet dus die ff goed bestuderen als je een ras echte noob bent en je komt er wel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.