Q Dude Geplaatst: 16 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2004 Cool dit is echt geweldig!!!! Oja alleen 1 klein dingetje gta player zou je alsjeblieft voortaan je posts kunnen editen in plaats van dingen steeds achter elkaar te posten want dat maakt het anders zo onoverzichtelijk van. Veder niks persoonlijks hoor. Keep up the good work!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 (bewerkt) Best of all: If you lose your car you can get it back by busting in a Police Department Dat is nu 's een HELE GOEDE feature! Dat is echt een goed idee! Dat geeft een leuk nieuw doel aan GTA wanneer je even niets te doen hebt: "Oh ja, even m'n getunede auto terugjatten" hahaha!!! , maar ik vind het hele leuke scans goed gedaan Gta player Bewerkt: 17 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 ZALIGE INFO, -> eindelijk nog is nuttige info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 (bewerkt) kunnen julie nu op http://www.gtasanandreas.com/ ? ik niet dus ik denk dat ze iets aant verandere zijn! en als het verandert is raat ik jullie aan om op www.gtagamming.com te kijken die zijn meestal het eerste met nieuwe info! Bewerkt: 19 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 kunnen julie nu op http://www.gtasanandreas.com/ ?ik niet dus ik denk dat ze iets aant verandere zijn! Heee.. Goed gezien gtaplayer. Misschien zijn ze iets aan het veranderen. Of de host ligt down. Of hebben ze een eigen host? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 19 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 helaas de site is onveranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2004 kweet niet of we hier iets aan hebben, ze zeggen dat er vanavond een update aan zit te komen bron: gtacrime Alle GTA fans zullen ongetwijfeld vanavond bij hun pc bivakeren, en hopen de nieuwe San Fierro update van de officiele GTA website te zien. Een maand geleden kwam er de Los Santos update, en over iets meer dan een maand komt het spel. Dat belooft nog wat, tot die tijd, en natuurlijk na die tijd. Helaas is San Andreas een week vertraagd, en dit is mogelijk ook voor de officiele website update, maar ik denk het niet. Ik verwacht het vanavond, laat. Helaas willen ze er geen commentaar op geven. En met heel veel geluk mogen we ook nog iets leuks van GameSpot verwachten, hoewel dit niet zeker is. Daarnaast is hier te lezen dat GTA: San Andreas op 28 oktober in Australie komt. Dat was ook nog niet bekend na de vertraging van een week. In ieder geval nog veel plezier met het hopen of er een mooie update van de officiele website mag komen vanacht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 er is een nieuwe review op http://games.kikizo.com/news/200409/019.asp mischien staat er nieuwe info in! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 nee volgens mij niet alleen, dezelfde info die we al wisten en dezelfde plaatjes , maar goed dat je het even gezegd hebt B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 ja,zo onthouden wij ook nog de oude info Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) nieuwe info op: www.gta-sanandreas.com nee sory ik las op een forum dat ze nieuwe info hadden maar na dat ik het vertaalt had stond er geen nieuwe info in ,sorry vergissing Bewerkt: 22 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Geen reclame maken voor andere GTA site's aub! <_< Volgende keer ff de regels lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Geen reclame maken voor andere GTA site's aub! <_< Volgende keer ff de regels lezen wat is er nieuw aan, volgens mij niks, die update zal wel ergens volgende maand komen als je hun mag geloven: "don't expect any changes soon" great kan ik nog langer wachten net als jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 balen man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta player Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 (bewerkt) nieuwe scans van psw (playstation world): http://forum.gtaxtreme.com/uploads/post-22...-1095664363.jpg http://forum.gtaxtreme.com/uploads/post-22...-1095664422.jpg eindelijk de hele scans Bewerkt: 22 september 2004 door gta player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.