Jump to content

nieuwe


gta player

Recommended Posts

Cool dit is echt geweldig!!!!

Oja alleen 1 klein dingetje gta player zou je alsjeblieft voortaan je posts kunnen editen in plaats van dingen steeds achter elkaar te posten want dat maakt het anders zo onoverzichtelijk van. Veder niks persoonlijks hoor. Keep up the good work!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • gta player

    20

  • liltuner

    15

  • The Outlaw

    8

  • Trax

    6

Best of all: If you lose your car you can get it back by busting in a Police Department

Dat is nu 's een HELE GOEDE feature! Dat is echt een goed idee!

Dat geeft een leuk nieuw doel aan GTA wanneer je even niets te doen hebt:

"Oh ja, even m'n getunede auto terugjatten" :puh:

hahaha!!! , maar ik vind het hele leuke scans goed gedaan Gta player :D

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet of we hier iets aan hebben, ze zeggen dat er vanavond een update aan zit te komen :)

bron: gtacrime

Alle GTA fans zullen ongetwijfeld vanavond bij hun pc bivakeren, en hopen de nieuwe San Fierro update van de officiele GTA website te zien.

Een maand geleden kwam er de Los Santos update, en over iets meer dan een maand komt het spel. Dat belooft nog wat, tot die tijd, en natuurlijk na die tijd.

Helaas is San Andreas een week vertraagd, en dit is mogelijk ook voor de officiele website update, maar ik denk het niet. Ik verwacht het vanavond, laat. Helaas willen ze er geen commentaar op geven.

En met heel veel geluk mogen we ook nog iets leuks van GameSpot verwachten, hoewel dit niet zeker is.

Daarnaast is hier te lezen dat GTA: San Andreas op 28 oktober in Australie komt. Dat was ook nog niet bekend na de vertraging van een week.

In ieder geval nog veel plezier met het hopen of er een mooie update van de officiele website mag komen vanacht!

Link to comment
Delen op andere websites

nieuwe info op: www.gta-sanandreas.com :D

nee sory ik las op een forum dat ze nieuwe info hadden maar na dat ik het vertaalt had stond er geen nieuwe info in ,sorry vergissing

:(

Bewerkt: door gta player
Link to comment
Delen op andere websites

Geen reclame maken voor andere GTA site's aub! <_<

Volgende keer ff de regels lezen ;)

wat is er nieuw aan, volgens mij niks, die update zal wel ergens volgende maand komen als je hun mag geloven: "don't expect any changes soon" great kan ik nog langer wachten net als jullie

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...