Jump to content

Politiemotoren in Doherty

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik heb iets geks ontdekt.

Ik weet niet zeker of het een Easter egg is, maar het is wel grappig, en ik wist niet waar ik het moest posten. Als je een game laad die je bij de Doherty garage in San Fierro hebt opgeslagen, valt het me op dat je altijd een stuk of drie politiemotoren in het begin op de weg ziet rijden. Altijd! Probeer het zelf maar. :Y

Geplaatst:

Dat is mijn lievelingsavehouse dus ik weet er alles van.

Ook rijd er een Blade altijd voorbij.

Maar dat is omdat er veel politiemotors in het spel zitten en die worden daar gespawnt.

En als je saved doe je eigenlijk altijd hetzelfde dus die spawnen gewoon altijd op dezelfde plek.

Niet echt een EE gewoon het spel.

Een Easter Egg is een Geintje of een verwijzing, zoals Claude van GTA 3.

Geplaatst:

neej het is meer iets voor general, het klopt wel want zelfs toen ik een keer gemod had dat er alleen maar campers in san andreas zijn treden ze nog langs ik weet nog dat dat me opviel :D

Dus wel goed gevonden opgemerkt

Geplaatst:

Niks ee, dat ligt misschien gewoon aan je savegame. Als iemand dat niet heeft is dat dan raar?? (niet antwoorden). Ik heb het zelf ook nooit ik heb juist altijd de Tram die komt altijd gelijk langs ;)

Gtaboooy :Y

Geplaatst:
Ik denk dat dat gewoon toeval is :puh:

Nee, het is geen toeval. Ik heb meerdere savegames die opgeslagen zijn bij de Doherty garage, en welke ik ook laad, er komen altijd politiemotoren langs in het begin, dus het is geen toeval. ;)

Geplaatst:

Dat zijn gewoon de paths die zo zijn ingesteld volgens mij, niks bijzonders aan. Komt naar mijn mening niet in de buurt om een Easter Egg te zijn. Bij deze ook een slot..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...