Slimm Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 De reden waarom ik niet vaak hier kom, ik was het even vergeten, tot ik weer eens een poging deed tot modden. Ik volg vrolijk de tutorial van Kaaspizza tot op het moment dat ik in TXD workshop moet Importen, dan krijg ik dus deze fout: Volgens mij heb ik hier al eens een post over gemaakt, maar wist niemand het antwoord toen. Help Reageren
Upstream Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) Dat is een hele bekende fout, je hebt hem zeker vanuit photoshop opgeslagen. Opslossing: Open het bestand in paint, kras er ff op met het potlood, en doe "ctrl-z". En sla hem eroverheen op. Nu werkt hij als het goed is wel. EDIT: Je hebt gelijk! Bedankt Geen probleem, we helpen je graag Bewerkt: 21 februari 2006 door DMWTM30 Reageren
Slimm Geplaatst: 21 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 Je hebt gelijk! Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.