Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Ik heb weer eens een Tut gemaakt. Ik heb geprobeerd om hem zo goed mogelijk uit te leggen, waardoor het niveau nu gemakkelijk is. Ik denk dat beginners het ook wel kunnen volgen, en zo in het begin van hun Photoshop carriëre een goede sig kunnen maken. Veel succes en plezier met de Tut! _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________ Als er over de Tut nog vragen zijn, dan zijn die natuurlijk welkom! Ook resultaten mogen worden gepost! Edit: Als je die shapes niet hebt, download die dan die in de bijlage zitten! Bewerkt: 22 februari 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twenty Eyes Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Leuk bedacht hoor. Erg handig voor beginners denk ik. EDIT: Ik maak zo nog wel een resultaat. Bewerkt: 22 februari 2006 door Twenty Eyes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Van mij mogen de plaatjes wat groter want ik kan niet altijd goed zien wat jou resultaat na een stap is En bij 8.0 heb je geen box blur Verder perfect Bewerkt: 22 februari 2006 door Ferre Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Wat bedoel je met dat je geen box blur hebt? Komt het niet ofzo? Ik snap het niet niet echt... Edit: Zoals Slimm zei, dan kun je ook de Gaussian Blur gebruiken! Bewerkt: 22 februari 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb het ook niet: Is er ook een alternative voor? Photoshop cs trouwens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Gebruik gewoon Gaussian Blur, is een iets ander effectm maar komt op hetzelfde neer, Box Blur is alleen voor CS2 Mooie tut Froodooo, alleen is het gewoon een soort afkorting van die van Alias (erg bekende tut). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 bij mij komt de layer palet er niet op ?? en ik heb alles al gecontroleerd bij mij komt de layer palet er niet op ??en ik heb alles al gecontroleerd foutje ik vind die tool palet niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Ik denk dat je hem dan ergens moet aanvinken ofzo. Dan moet je hiernaartoe gaan: Window ---> Layers Als het goed is zie je hem dan wel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Ik denk dat je hem dan ergens moet aanvinken ofzo.Dan moet je hiernaartoe gaan: Window ---> Layers Als het goed is zie je hem dan wel! nee ik vind de custom shape tool niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Als het goed is staat hij in je 'Tool Palet' waar ook de andere Tools staan. Hier zie je waar hij hoort te staan: Als je dat Panel helemaal niet ziet staan, ga dan naar Window --> Tools, en zorg dat die is aangevinkt. Het kan ook zijn dat in jouw versie van photoshop deze tool niet beschikbaar is, want mijn Tut is gemaakt in Photoshop CS2. Succes! Bewerkt: 22 februari 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 ik snap één ding niet als ik die ronden zet zie je mijn afbeelding niet meer goe hoe komt dit dan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Dat komt omdat je vast niet op de background layer staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Nou hier dan mijn resultaat, ik vind hem aardig goed gelukt voor een first try rate hem maar ff.. Zoals ik al zei tis een first try, go easy on me.. , De 2e keer brushen ging nie helemaal lekker, en ook de drop shadow kreeg ik niet over de gehele sig heen. Tipsz zijn welkom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 Yohan zet die rondjes op Overlay en gebruik een ander font.. Zelf vind ik de originele tut mooier.. En dat de rondjes beetje inelkaar is vind ik ook niet mooi... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yohan Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2006 (bewerkt) Me 2 poging, met dank aan Mpp voor de render... Bewust zonder border, en ik weet nie waarom Jack Bauer see trough is.. Bewerkt: 23 februari 2006 door Yohan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.