Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 mijn toolpanel is net hetzelfde als die van froodooo en ik heb photochop cs geen 2. ik zit hier ergens bij load shapes. maar dat vind ik niet! in de tut staat er dat het je rechtse pijltje moet pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 mijn toolpanel is net hetzelfde als die van froodoooen ik heb photochop cs geen 2. ik zit hier ergens bij load shapes. maar dat vind ik niet! in de tut staat er dat het je rechtse pijltje moet pakken. In je tool-palet zie je ook een T staan (Type Tool). Precies daaronder staat de custom shape tool. Misschien staat er bij jou een ander tekentje. Probeer dan rechtermuisknop erop te drukken wat onder die T staat. Screen: Het rechtse pijltje die zie je vanzelf als je de shape-tool éénmaal hebt aangeklikt. Screen: Ps: Als het nog niet lukt, geef dan toch eens een screen van jou tool-palet, net zoals de screen van froodooo waar die shape-tool in staat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) maar ik weet niet hoe je het doet!! het staat allemaal geschreven in een andere taal! als jij dat mij is uitlegd dan zal ik het doen. edit: ik heb load chapes gevonden!! en dan moet je alles loaden ? of mag dat ook 1 ding zijn? Bewerkt: 2 maart 2006 door tallex Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 maar ik weet niet hoe je het doet!! het staat allemaal geschreven in een andere taal!als jij dat mij is uitlegd dan zal ik het doen. edit: ik heb load chapes gevonden!! en dan moet je alles loaden ? of mag dat ook 1 ding zijn? Je kunt All loaden, dan krijg je ze allemaal. Je hebt dan veel meer keuzes om te kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 maar dan komt dat tekentje over je sig en bij froodooo is dat op de achtergrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 maar dan komt dat tekentje over je sig en bij froodooo is dat op de achtergrond Je moet volgens mij ook de layer waarop dat tekentje staat onder de layer slepen waarop dat plaatje dan staat. Je kunt de shape-tool tekentje ook doorzichtig maken, door het op softlight of overlay te zetten. Die functie kun je boven de layers zien staan. Als je het nog niet gedaan hebt staat er nog normal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 (bewerkt) maar dan komt dat tekentje over je sig en bij froodooo is dat op de achtergrond Die cirkel moet je op de Background plaatsen, die staat onder Layer 1. Dan zet je hem zoals .Levi. al zei op Soft Light, en dan ga je weer staan op Layer 1 om verder te gaan met je signature. Zoals je ziet in mijn huidige signature, zo moet ie er dan ongeveer uit komen te zien, maar dan met je eigen smaak natuurlijk. Bewerkt: 2 maart 2006 door General Lee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 het lukt niet ! ik ga eerst naar soft light dan klik ik op dat rondje en dan plaats ik het op het plaatje en dan wil ik klikken op layer 1, maar dat werkt niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 het lukt niet ! ik ga eerst naar soft light dan klik ik op dat rondje en dan plaats ik het op het plaatje en dan wil ik klikken op layer 1, maar dat werkt niet! 1. Je maakt eerst een achtergrond dus met brushes. 2. Dan ga je je layer duplicaten (CTRL + J) 3. Dan ga je je render erin zetten (CTRL + V) 4. Dan ga je terug naar de background. 5. Klik op de Custom Shape Tool, en kies het rondje. 6. Plaats het rondje in de signature, en zet het op overlay, en dan ga je weer terug naar Layer 1. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 nu moet ik naar filter-blur-box blur gaan maar dat heb ik niet kan dat? filter wel! maar blur ook maar dan box blur niet! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 nu moet ik naar filter-blur-box blur gaan maar dat heb ik niet kan dat? filter wel! maar blur ook maar dan box blur niet! Dan heb je waarschijnlijk Photoshop CS of lager. Lees dit paar posts boven je: Gebruik gewoon Gaussian Blur, is een iets ander effect maar komt op hetzelfde neer, Box Blur is alleen voor CS2 Mooie tut Froodooo, alleen is het gewoon een soort afkorting van die van Alias (erg bekende tut). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 maar dan zie ik het niet goed op het plaatje moet je dan 300 procent nemen? ik zie het niet goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 mooie tut man, heel duidelijk enzo!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 maar dan zie ik het niet goed op het plaatje moet je dan 300 procent nemen? ik zie het niet goed. Heb je de Box Blur dan al? Zo ja, dan moet je CTRL + T indrukken en dan uitbreiden over de signature. Dan zet je de layer op overlay. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 nu moet je een nieuwe layer maken ik ga naar layer-new-layer en dan gebeurt er niks. normaal moet je via layer-new layer gaan , maar ik heb de oude versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.