Jump to content

Full Sig Tut


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Talietje

    21

  • Froodooo

    7

  • San_Andreas_Nigga

    7

  • Yohan

    5

nu moet je een nieuwe layer maken ik ga naar layer-new-layer en dan gebeurt er niks.

normaal moet je via layer-new layer gaan , maar ik heb de oude versie

en ik kan geen nieuwe layer vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet! voorwat heb je nu een tweede layer nodig?

en als je ctrl+ schift+n doet dan is het helemaal anders. dan begin je opnieuw.

ik snap er niks meer van! :bonk:

Bewerkt: door tallex
Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet! voorwat heb je nu een tweede layer nodig?

en als je ctrl+ schift+n doet dan is het helemaal anders. dan begin je opnieuw.

ik snap er niks meer van! :bonk:

Ik snap het niet echt, als je een nieuw layer wil aanmaken druk je op: CTRL + SHIFT + N.

Als je een nieuw document aanmaakt druk je op: CTRL + N.

Misschien heb je per ongeluk verkeerd gedrukt? ;)

Ik heb de tut even gelezen, de 2e layer is voor de witte brush, zodat je wat meer licht in je signature krijgt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet echt, als je een nieuw layer wil aanmaken druk je op: CTRL + SHIFT + N.

Als je een nieuw document aanmaakt druk je op: CTRL + N.

Misschien heb je per ongeluk verkeerd gedrukt? ;)

Ik heb de tut even gelezen, de 2e layer is voor de witte brush, zodat je wat meer licht in je signature krijgt.

er staat dat je naar layer-new-layer moet gaan maar dan komt er niks op is dat normaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het niet echt, als je een nieuw layer wil aanmaken druk je op: CTRL + SHIFT + N.

Als je een nieuw document aanmaakt druk je op: CTRL + N.

Misschien heb je per ongeluk verkeerd gedrukt? ;)

Ik heb de tut even gelezen, de 2e layer is voor de witte brush, zodat je wat meer licht in je signature krijgt.

er staat dat je naar layer-new-layer moet gaan maar dan komt er niks op is dat normaal?

Heb je misschien je layer palletje uitstaan? Die kan je aan zetten door op F7 te drukken.

Als het goed is verschijnt er dan rechts in beeld een schermpje waar je layers op komen.

Misschien dat je steeds nieuwe layers aanmaakt, terwijl je het niet doorhebt, wil je anders even een screen maken hoe het eruit ziet?

Edit: @ Tallex eronder, oke! ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb mijn layers!

maar moet je voor je tweede layer naar layer-new-layer gaan? dan komt er in mijn layerpanel 2de layer , maar dan weet ik niet wat ik moet doen.

of moet je die layer naar de eerste layer slepen, ik snap het niet :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je moet zo de nieuwe layer aanmaken. (Kan ook via CTRL + SHIFT + N)

Dan moet je de layer die je net aangemaakt hebt onder de render layer slepen, je render layers is de layer waar o.a. je plaatje opstaat.

Slepen doe je door er op te klikken, je muisknop in te houden, en dan naar de gewenste plek slepen.

Dan moet je volgens de tut, een brush pakken, om alles wat lichter te maken.

Pak een brush en druk dan op: 'D', je kleuren veranderen in zwart/wit. (Links ongeveer in het midden zie je dan 2 vierkanten op elkaar, de bovenste is zwart, de onderste wit.)

Dan druk je op: 'X' je voorgrond kleur word nu wit, als je weer kijkt bij die vierkantjes, zie je dat nu wit boven aan staat en zwart onder.

Nou moet je wel je net aangemaakt layer selecteren, dat doe je simpelweg door erop te klikken.

Begin dan wat onder aan je signature te brushes, als je het bovenstaande goed hebt gelezen, brush je wit.

Niet over je hele signature heen gaan, dat ziet er niet mooi uit, alleen wat onderaan je signature.

Als je dat gedaan hebt staat er: ''zet je in je layer panel de opacity op 70/75%.''

De opacity vind je ook in je layer panel, dus dat schermpje waarop al je layers op staan, weet je nog?

Als je dan daar even kijkt zie je rechtsbovenin opacity, die zet je dan rond de 70/75% net wat mooi is.

Volgens mij herhaal ik de hele tut, maar goed, ik hoop dat het wat duidelijker word voor je nu!

Succes! ;)

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

mijn sig is nu klaar, maar hoe krijg je die nu in je handtekening?

Je gaat dan naar Imageshack en dan klik je op Bladeren.

Dan zoek je de sig op uit je afbeeldingen en je gaat hem hosten.

Dan kopieer je de link die bij direct link to image staat, en je plaatst die in je handtekening.

Link to comment
Delen op andere websites

maar als ik op bladeren klik komt er dit op Please select only one of the supported file types en dan ik hem niet hosten

Dubbelklik je wel op de signature die je wilt hosten?

Dat doen, en dan op host it! klikken.

Het moet zo wel lukken.

Edit: Sla je signature altijd op met: JPEG, Gif of PNG, dan pakt imageshack het wel.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...