Lord of War Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2006 Dit is mijn resultaat. Het is ook een van m'n mooiere sig. Je TuT is geweldig goed uitgelegd, ik zou het niet beter kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 24 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2009 Geweldige tut FrooDoo! Beginners zoals my hadden er echt iets aan. Resultaat : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xLogiCx Geplaatst: 29 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2009 (bewerkt) Zere goede tutorial, eer goed uitgelecht dus echte beginners gaan hem zeker kunnen uitvoeren, ook de outcome is zeer mooi. ik zal hem later ees uitoeren en mijn outcome posten Frodoo als je eens zin hebt om een tut voor gevorderde te maken zou ik zeer blij zijn ik ben ook nog een beginner maar wil toh al wat meer de pro uithangen maar ken Photoshop nog niet zo goed dus nog 1 ding: Doe zo voort! EDIT: outcome van jou tut: heb wel een paar extra dingen toegevoegt maar vind hem best wel mooi eigenlijk deze had ik al erder gemaakt die ook beetje zelfde is als jou tut maar deze sig vind ik niet zo een schitterende xD maar dacht post hem toch even mvg, xLogiCx Bewerkt: 29 december 2009 door xLogiCx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.