shanon Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik weet niet of tie fake is maar deze screen kwam ik per toeval tegen http://www.luxology.com/gallery/img/JuanJGonzalez_5.jpg Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Fake, het is sowieso raar dat dit screenshot verder nergens te vinden is , terwijl ieder gerucht over GTA groot op elke gamesite staat. Oja, je afbeelding is te groot. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Heel erg niet een screen van GTA, van geen enkel spel.. Weet je wat ik denk dat het is? Het is een presentatie van een nog te bouwen gebouw.. Snap je? Zodat je kan zien hoe het er ongeveer uit gaat zien als het klaar is.. Kijk maar naar die mensen, dat zijn gewoon foto's, en die auto's zonder interieur..... Bovendien moet je even je bron vermelden. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Zeker fake. Die mensen zien er veel te echt uit. En de auto's ook. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 1. De mensen zijn foto's 2. GTAGames.nl weet er niks van. 3. Ik zie een Lancia en dat is een echt merk dus niet GTA style. 4. Er staat nergens een Rockstar teken. Oftewel; Fake! Busted! Admin! Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Zie hier waar de screen vandaan komt. Luxology.com is een site over een 3D modeling-programma, en heeft niets met GTA te maken. Reageren
VforV Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik dacht het al, net zoals RonaldVC zei. De auto's zijn ook West-Europees (die Opel Astra...) Reageren
GTA Vice VIP Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Neej, is geen GTA. Zooo ver zijn we nog niet in gameland Fotorealistische ( moeilijk woord) shit enzo. Greetz, GTA Vice VIP Reageren
unrealeddie Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 dan zijn die screens te groot, dan te klein tis oowk nooit goe maarja, siet er nogal fake uit Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 26 februari 2006 Rapport Geplaatst: 26 februari 2006 Inderdaad, het is gewoon echt nep!!!!Het is denk ik ook geen spel zoals iemand al zei! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.