keesonline17 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Hallo, Ik heb alle 100 hiddenpacks gehaald . Alleen nu kreeg ik iets van een hunter??? Wat is dat eigenlijk en waar staat die nou? Bij het hotel zie ik geen staan... als het een auto oid is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 De hunter is een legerhelikopter hij staat in de legerbasis vlakbij het vliegveld als je in de legerbasis wilt moet je wel een cop outfit hebben als je wilt dat ze niet schieten deze krijg je als je de missie Copland of No escape hebt gehaald.Het kan ook dat hij bij het helikopterplatform in zuiden rechter eiland staat de legerhelikopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) De Hunter is een helikopter van het leger. Volgens mij komt hij te staan in Fort Baxter Air Base en ook vlak bij je hotel in Ocean Beach. Ik neem aan dat je weet waar de legerbasis (Fort Baxter Air Base) is, dus ik maak wel even een kaartje voor de plek bij je hotel. Edit: Hier is het kaartje. De rode stip rechtsboven is het hotel in Ocean Beach. Bij de rode stip linksonder vind je de Hunter. Ik weet niet zeker of de Hunter daar al verschijnt als je alle 100 hidden packages hebt, of pas bij 100 %. Maar zie maar even. Bewerkt: 22 februari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2006 Thnx! Ik heb hem gevonden bij de leger basis. Wat een ruig ding Nu nog even bij het hotel zoeken. Bedankt! Gr kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rosalba Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Is er ook een plattegrond, waarop staat waar alle Hidden Packages te vinden zijn ? Ik weet wel dat die van de playstation er is... maar ik zoek voor de Pc. GTA VC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Is er ook een plattegrond, waarop staat waar alle Hidden Packages te vinden zijn ?Ik weet wel dat die van de playstation er is... maar ik zoek voor de Pc. GTA VC. Naar mijn mening zijn de locaties van de hidden packages op pc en ps2 gelijk.. Maar voor de locaties kan je even ===>HIER<=== kijken. Alle HP's zijn hier te vinden. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rosalba Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2006 Hey, dank jewel voor je berichtje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.