Jump to content

Hiddenpacks


keesonline17

Recommended Posts

De hunter is een legerhelikopter hij staat in de legerbasis vlakbij het vliegveld als je in de legerbasis wilt moet je wel een cop outfit hebben als je wilt dat ze niet schieten deze krijg je als je de missie Copland of No escape hebt gehaald.Het kan ook dat hij bij het helikopterplatform in zuiden rechter eiland staat de legerhelikopter.

Link to comment
Delen op andere websites

De Hunter is een helikopter van het leger. Volgens mij komt hij te staan in Fort Baxter Air Base en ook vlak bij je hotel in Ocean Beach. Ik neem aan dat je weet waar de legerbasis (Fort Baxter Air Base) is, dus ik maak wel even een kaartje voor de plek bij je hotel. ;)

Edit: Hier is het kaartje. De rode stip rechtsboven is het hotel in Ocean Beach. Bij de rode stip linksonder vind je de Hunter. Ik weet niet zeker of de Hunter daar al verschijnt als je alle 100 hidden packages hebt, of pas bij 100 %. Maar zie maar even. ;)

hunter8mq.jpg

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

Is er ook een plattegrond, waarop staat waar alle Hidden Packages te vinden zijn ?

Ik weet wel dat die van de playstation er is... maar ik zoek voor de Pc. GTA VC.

Naar mijn mening zijn de locaties van de hidden packages op pc en ps2 gelijk..

Maar voor de locaties kan je even ===>HIER<=== kijken. Alle HP's zijn hier te vinden.

Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...