Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Hallo mensen ik heb een vraag: Waar kan ik een Tatto vinden met de letters San Fiero? (heb de zoekfuunctie al doorzocht..NIX ) Edit: ff een voorbeeld KLIK Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Deze missie is in Los Santos, dus hij kan alleen maar uit de Tattoo shop van Los Santos zijn gehaald. Dus je zult daar alle tattoo's even moeten proberen. Dan vind je hem vast wel. Succes Black ! Reageren
cjballer Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 de tattoo van san fierro is er niet dacht ik, je kan alleen los santos Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Heb ik al gedaan maar die broek dat is een tuuxedo broek Volgens mij heeft deze(MAN) de code vanjetpack gedaan aant begin van het spel dan kan je overal heen.... Ik ben naar SF gegaan en daar staat hij niet bij..en bij LV ook niej Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 de tattoo van san fierro is er niet dacht ik, je kan alleen los santos Deze tattoo is er wel degelijk. Ik heb nog even nagezocht en ik vond op een andere site wel een tattoo gids. Daar zag ik deze staan: SA 3 Tattoo Parlor: Removed From Game? Tattoo Price: $350 Tattoo Location: Back Top Respect: 3 Sexiness: 3 Bron: http://www.gta-sanandreas.com/guides/tattoos/index.php Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Removed from game? wtf is dat???? Edit:ik moet de plaats weten..... Reageren
cjballer Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 uit het spel gehaald Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Dus ik kan hem niet meer krijgen????? Reageren
Talietje Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 in de tattoo winkels zijn er nooit nieuwe! allemaal het zelfde! spijtig en ik heb die tattoo ook al eerder gezien van "san andreas of los santos"! het is te hopen dat er een chat voor is Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Die Tattoo krijg je automatisch als je noobmode v1 download .... Anders kun je hem niet krijgen !! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) in de tattoo winkels zijn er nooit nieuwe! allemaal het zelfde!spijtig en ik heb die tattoo ook al eerder gezien van "san andreas of los santos"! het is te hopen dat er een chat voor is en die van San Andreas heb ik een keer gehad maar war is die? Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Jammer dat die tattoo uit het spel is gehaald, San Fiero is teh hipheid! Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Die van San Andreas komt volgens mij uit Las Venturas naast de Sex Shop Gtaboooy Reageren
Pietje II Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja maar ik dacht dat er toch zo'n interieur was in de Hidden Interior World waar die 'Verboden Tattoo Shop" is waar ze die andere tattoo's verkopen? (Correct me if I am wrong) Volgens mij moet je dan gewoon de Hidden Interior World in en dan die Tattoo shop vinden en dan kan je die tattoo's krijgen hoor! Maar ik vind het wel vreemd dat ze die tattoo's op een gegeven moment niet meer in het spel hebben gedaan, het zijntoch geen sexscènes ofzo? Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 We zijn der!!!!! wtf is hidden interior en htf kan ik daar komen!!!?????? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.