Fireman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Je kunt hem gemakkelijk krijgen met gebruik van de hidden interior glitch. Gebruik de zoek functie voor andere topics over hidden interiors. Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De tattoo bestaat wel hoor, je kunt hem gewoon krijgen bij de Tatoo shop in San Fierro (Die naast de Clucking Bell). Hieronder een plaatje: Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De tattoo bestaat wel hoor, je kunt hem gewoon krijgen bij de Tatoo shop in San Fierro (Die naast de Clucking Bell). Hieronder een plaatje: Kan je met een map aangeven welke clucking bell in SF? Alvast bedankt BlackCrusader Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hier dan het kaartje waarop de exacte locatie van de desbetreffende Tatoo shop te zien is: Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 hier dan het kaartje van waar de tattooshop is waar je die tattoo kan halen: Raar bij min staat er: grove St. $150 Westside $200 Los Santos $150 Gun $450 Leg me dat is uit! Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Misschien dat de tattoo er om één of andere vage reden uitgehaald is in v2.0. Maar als je GTI download, heb je hem vanzelf op je rug staan in het begin. Het moet dus mogelijk zijn. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Sorry maar jullie allemaal met je MODS LAAT ME DIT DUIDELIJ MAKEN!!!! Ik doe het MET cheats Ik doe het ZONDER MODS. Ok bedankt BlackCrusader Edit Ik heb een schijn gevoel: Als je in LS alle missies heb gedaan en BIJNA alles van jou is veranderd de hele style in SA Misschien veranderen dan ook shops o.a de tattoo palor Bewerkt: 22 februari 2006 door Black Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb geen enkele mod gedownload hoor, bij mij zit hij gewoon in het spel. Kijk maar op dat kaartje die ik in een paar posts hierboven had gepost. Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb geen enkele mod gedownload hoor, bij mij zit hij gewoon in het spel. Kijk maar op dat kaartje die ik in een paar posts hierboven had gepost. Heb jij ook alle turfs in SA? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Sorry maar jullie allemaal met je MODSLAAT ME DIT DUIDELIJ MAKEN!!!! Ik doe het MET cheats Ik doe het ZONDER MODS. Ok bedankt BlackCrusader [ Jij met je vastzittende capslock. Ik zeg alleen maar dat het mogelijk moet zijn. Ik zeg toch niet dat je mods moet downloaden? Kijk in de tattoo shop die ergens heir boven aangegeven staat en dan bij 'upper back' ofzo. Dan zal er toch wel ergens San Fierro tattoo staan. Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Wat versta je onder 'turfs', als ik vragen mag? Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 wat bedoel je met turfs als ik vragen mag?? Plaatsen in LS die je overgenomen hebt(aant einde van het spel) niet dat je naar badlands moet Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 wat bedoel je met turfs als ik vragen mag?? Plaatsen in LS die je overgenomen hebt(aant einde van het spel) niet dat je naar badlands moet Deze gebieden heb ik overgenomen (Ben aan het eind van het spel, en heb de storyline voltooid). Maar zou het hier aan liggen dan? Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hoe kan het anders/anders wet ik het ook nie Reageren
Bling Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ah, ik snap het al. De PS2 versie bevat een glitch, waardoor je met de marker voor de SF Tattoo shop wordt gespawnt in de Tattoo shop van Los Santos. Je kunt dus niet op een normale manier in de Tattoo shop van San Fierro komen (PS2). Deze glitch is echter weer gefixt in de PC-versie, want hier kun je deze tattoo wel verkrijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.