saboy Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 in sa heb je zo een vrachtwagen waar ge auto's kunt opzetten hé??? maar mijn oauto's glijden er van. kunt ge da bovbenste dig niet horizontaal plaatsen????? kheb sa op den playstation2 Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Met de twee en 8 van de cijfers rechts op het toetsenbord kun je het verplaatsen, dan kan je ook auto's onder zetten het is wel zo dat als je te wild rijd ze er alsnog vanaf kunnen vallen. succes [EDIT:] ohw srry ik zie nu pas dat je het op de playstation hebt, dan weetik, niet hoie het moet ik zou gewoon alle knopjes ff uitproberen... Bewerkt: 22 februari 2006 door Moonbeam Reageren
Follow Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Dt is volgensmij wat je zoekt: Vooruit: X Achteruit: Vierkantje Links: Linker joystick naar links Rechts: Linker joystick naar rechts Tanden omhoog: Rechter joystick naar voor Tanden omlaag: Rechter joystick naar achter Anders moet je op Wikigta kijken. Daar heb ik het ook vandaan. Greets Follow.. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Neen, het is normaal dat ze er af vallen. En als ze er niet af vallen doen ze BOEM! omdat hij dan blijft hangen in de Vrachtwagen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Heb jij het over de Packer !? Daar is het niet mogelijk om autos erop te zetten .... alleen met N00bmode geloof ik ... Dat is Deze Wagen Of heb je het over Deze !? Daar is het heel moeilijk op autos op te zetten ... en ze rollen ervan af ! Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 om die legger omhoog te krijgen moet je de rechter analoge joystick omhoog doen Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb het ook maar je kan het niet helpen de enige oplossing is: rustig rijden Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Tja de auto zal er altijd vanaf vallen wat je ook probeert in bochten schuiven ze. Alleen als je langzaam rijd en heel secuur bochten neemt en let ook op verkeer de truck is best groot als je een auto botst valt ie ook. Het is wel leuk om een auto te vervoeren maar het is niet makkelijk. Het beste wat je kan doen is naar de plaats van bestemming gaan en auto opnieuw stelen.... Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.