Jump to content

vrachtwagen

Recommended Posts

Geplaatst:

in sa heb je zo een vrachtwagen waar ge auto's kunt opzetten hé??? maar mijn oauto's glijden er van. kunt ge da bovbenste dig niet horizontaal plaatsen????? kheb sa op den playstation2

Geplaatst: (bewerkt)

Met de twee en 8 van de cijfers rechts op het toetsenbord kun je het verplaatsen, dan kan je ook auto's onder zetten het is wel zo dat als je te wild rijd ze er alsnog vanaf kunnen vallen.

succes

[EDIT:] ohw srry ik zie nu pas dat je het op de playstation hebt, dan weetik, niet hoie het moet ik zou gewoon alle knopjes ff uitproberen...

Bewerkt: door Moonbeam
Geplaatst:

Dt is volgensmij wat je zoekt:

Vooruit: X

Achteruit: Vierkantje

Links: Linker joystick naar links

Rechts: Linker joystick naar rechts

Tanden omhoog: Rechter joystick naar voor

Tanden omlaag: Rechter joystick naar achter

Anders moet je op Wikigta kijken.

Daar heb ik het ook vandaan.

Greets Follow..

Geplaatst:

Neen, het is normaal dat ze er af vallen.

En als ze er niet af vallen doen ze BOEM! :D omdat hij dan blijft hangen in de Vrachtwagen!

Geplaatst: (bewerkt)

Heb jij het over de Packer !?

Daar is het niet mogelijk om autos erop te zetten .... alleen met N00bmode geloof ik ...

Dat is Deze Wagen

Of heb je het over Deze !?

Daar is het heel moeilijk op autos op te zetten ... en ze rollen ervan af !

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

Tja de auto zal er altijd vanaf vallen wat je ook probeert in bochten schuiven ze. Alleen als je langzaam rijd en heel secuur bochten neemt en let ook op verkeer de truck is best groot als je een auto botst valt ie ook.

Het is wel leuk om een auto te vervoeren maar het is niet makkelijk. Het beste wat je kan doen is naar de plaats van bestemming gaan en auto opnieuw stelen....

Gtaboooy :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...