Jump to content

Garage


Tim

Recommended Posts

Bij GTa vc op de computer van mijn vriend, heeft hij ergens een grote garage gezien waar je veel auto's kwijt kunt en, met een motor naar het dak kan rijden door een Opening in dat gebouw.

Hellaas kan ik op mijn GTA vc dat niet vinden, weet ieman dwaar dat is

Boven op het dak staat trouwens een heli

Link to comment
Delen op andere websites

OP GTAgames.nl bij de Vice City plattegronden kan je alle koop bare huizen vinden.

Ik denk dat je Diaz huis bedoelt.

Dat krijg je als je in een missie een kogel door zijn kop schiet.

Daarna heb je een garage voor 2 auto's en een heli op het dak.

Ook staan standaard al goede auto's voor je huis.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat bedoel ik niet ergens in Vice city is een gebouw met heel veel garages waar je minimaal ongeveer 3 auto's kan plaatsen, en ergens in dat gebouw is een doorgang alsje daar door heen gaat kom je automatisch op het dak daar staat ook een heli ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
Nee, dat bedoel ik niet ergens in Vice city is een gebouw met heel veel garages waar je minimaal ongeveer 3 auto's kan plaatsen, en ergens in dat gebouw is een doorgang alsje daar door heen gaat kom je automatisch op het dak daar staat ook een heli ;)

das dicht bij het love fist gebouw maar ik weet niet helemaal precies waar

Link to comment
Delen op andere websites

VIa de brug vanuit Prawn-island( film-studio) rijdt je downtown binnen, nu ga je steeds rechtdoor totdat je niet veder kunt, daar ga je rechtsaf en dan weer het eerste steegje rechts. Aan de linkerkant zie je nu een koop-teken, waarmee je dit gebouw,met 3 garages en een heli op het dak kunt kopen.

Het heet trouwens "Hyman condo"

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...