MightyDuck Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Geplaatst: 13 september 2004 Dit wordt een vet cool spel (denk ik) lees dit maar eens http://www.gamer.nl/viewdoc/1227/1 Ik ga em zeker halen, de wereld proberen te veroveren en personeel aannemen en valstrikken bedenken beter kan niet. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 dat lijkt mij wel een vet spel hoor ik heb er wel eens eerder wat van gehoord, maar we zullen zien wat ze ervan gemaakt hebben. Reageren
Lantyz Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 Hahaha! Dat spel is ziek. Ik denk dat het wel een hit wordt Het lijkt mij zelf ook wel geinig Reageren
Ironfist Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 een hit zit er wel in denk ik,maar als je dit leest: Dit alles gaat gepaard met grappige animaties, zonder bloed vind ik het misschien toch niet zo tof het mag best bloederig zijn Reageren
Pete-R Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 Het lijkt mij wel geinig alleen vaak zijn de spellen waar veel van gezegt word en geschreven niet echt top spelen Reageren
thanatos Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 Het lijkt mij wel geinig alleen vaak zijn de spellen waar veel van gezegt word en geschreven niet echt top spelen dat is maar een vooroordeel hé anders zou SA ook mega slecht kunnen worden Reageren
Robin2130 Geplaatst: 15 september 2004 Rapport Geplaatst: 15 september 2004 nou dat denk ik niet. San Andreas wordt een topper en dat is GTA altijd wel geweest, en het wordt altijd goed verkocht. en het wordt steeds beter qua graphics en gameplay. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.