tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik heb nu 99,47% van het spel uitgespeeld, dus de taxi is het enige dat ik nog moet doen. maar dat lukt niet. als ik taxi driver doe, krijg ik nergens fares. ik ben alle 3 de steden al doorgereden, maar geen mens die instapt. heeft iemand anders dit ook gehad of heeft iemand daar een verklaring/oplossing voor? trouwens, ik speel de xbox-versie (voor eht geval dat dat wat uitmaakt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Het is opzich niet een moeilijke missie. Als je in de taxi start moet je de missie wel starten. Als hij gestart is en er zijn geen "Fares" in de buurt dan moet je even naar een drukker stukje gebied heen rijden. Waar jij op dat moment rijdt met je taxi zijn dan geen mensen die een lift nodig hebben. Als je in een drukker gebied bent zal er boven een mensje een pijl komen en op de radar verschijnt een blip. Je kunt nu mensen vervoeren. Verder heb ik nog een leuke TIP voor je. Als je tijdens de missie geen zin meer hebt kun je gewoon stoppen en de volgende keer weer verder. Hebje bijvoorbeeld 15 fares gedaan, dan kun je de missie weer opnieuw starten en de 35 andere fares halen. Je kunt het zegmaar in delen halen. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) kan het hieraan liggen? 1. Begin je wel met de missie? je moet wel eerst een toets doen om de missie te beginnen (heb je vast gedaan maar toch...) 2. Je moet altijd naar een bepaalde persoon je ziet op de radar waar die is 3. Als je al een andere missie of zo doet kun je geen missies doen he Het meest logisch lijkt me de 2e optie je kunt namelijk niet zomaar iedereen meekrijgen als je gewoon langs de weg wacht, je wordt zeg maar "opgeroepen" door iemand en die moet je dan op gaan halen Succes! Moonbeam ohw ruurd was sneller ik moet mischien maar eens leren m,et 10 vingers te typen... Bewerkt: 22 februari 2006 door Moonbeam Reageren
tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 alles al geprobeerd. ik wist trouwens niet dat je werd opgeroepen, ik dacht dat mensen je taxi aanhielden (zoals in vice city). maar goed, dat oproepen gebeurt ook niet. Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Kijk anders op de radar daar staan blips. Rij dicht naar ze toe en ze stappen in. Als er iemand in de taxi zit rij dan hard en maak geen scahde er staat ook een balkje TIP als daar nog wat in zit krijg je een bonus en als je iemand hebt weggebracht gelijk naar de volgende. het kan ook zijn dat je iemand niet binnen de tijd hebt weggebracht dan moet je weer opnieuw op 2 (geen idee wat je moet indrukken op de XboX om zon missie te beginnen) drukken. en dan begin je opnieuw om de 5 fares krijg je ook nog een bonus BTW Als je geen mensen ziet let op of je niet in een doodlopende straat bent daar krijg je nooit een fare. Als er geen stoepen langs de weg zijn zul je ook geen fare krijgen. rij rond in de stad waar normaal ook mensen lopen en je zult wel gauw een fare krijgen...... Gtaboooy Reageren
tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 radar heb ik ook al bekeken maar geen blauwe stipjes lijkt wel alsof dit onder hardware problemen valt Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Probeer het eens in drukke gebieden midden in de stad normaal lopen er toch ook wel mensen in de stad. Als je net de taxi kaapt gelijk taxi missie doen dan loopt er denk ik zo ie zo wel iemand. Anders moet je dat maar misschien 50 keer doen Gtaboooy Reageren
tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Probeer het eens in drukke gebieden midden in de stad normaal lopen er toch ook wel mensen in de stad. Als je net de taxi kaapt gelijk taxi missie doen dan loopt er denk ik zo ie zo wel iemand. Anders moet je dat maar misschien 50 keer doen Gtaboooy volgens mij zit ik al aardig in de buurt van de 50 maar goed ik heb elk gebied al geprobeerd, dus ook de drukke Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Heb je wel bij map gekeken het kan zijn dat je drukte op de knop dat je kan instellen wat je wilt zien misschien heb je locaties uitgedaan. Reageren
tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Heb je wel bij map gekeken het kan zijn dat je drukte op de knop dat je kan instellen wat je wilt zien misschien heb je locaties uitgedaan. kheb altijd alles op de map aangehad Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Start het spel eens opnieuw. Gewoon een hele nieuwe savegame. Doe de eerste missie en save hem op een ander slotje. Probeer dan nog eens de taxi missie. Lukt het dan wel zou hij het op die andere ook moeten doen. Lukt het niet op die van bijna 100%, ja. Dat is dan hele dikke pech. Je zult overnieuw moeten beginnen! Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Er is een glitch die ervoor zorgt dat je GEEN taxi missies meer kan doen, Je krijgt deze glitch als je op de Xbox (of soms op de PC) een pilot lincence krijgt VOOR je de vliegschool kan doen. (Door over de poort in de vlieghaven te komen), spijtig genoeg kan je dit alleen verhelpen door een nieuwe save te maken of een back-up te laden VOOR je de pilot lincence kreeg. Reageren
tokobali Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Er is een glitch die ervoor zorgt dat je GEEN taxi missies meer kan doen,Je krijgt deze glitch als je op de Xbox (of soms op de PC) een pilot lincence krijgt VOOR je de vliegschool kan doen. (Door over de poort in de vlieghaven te komen), spijtig genoeg kan je dit alleen verhelpen door een nieuwe save te maken of een back-up te laden VOOR je de pilot lincence kreeg. tog raar want voor zover ik me kan herinneren, heb ik de license gewoon in de school gehaald. en ik ben al een nieuwe game begonnen, maar ook daar heb ik dezelfde problemen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Misschien is je DVD/CD zo vies dat de lens hem niet kan lezen. Probeer de DVD/CD eens heel goed te reinigen, dat kun je door mede van een zachte stofdoek doen. Maar even onder de kraan houden werkt misscien ook wel. Droog hem nu ook met een droge doek. Verder begrijp ik wel dat je die 100% wilt halen. Maar je kunt denken, die taxi missie gaat toch niet fout. Ik heb de 100% en kan nu mooi mensen helpen Reageren
SilverDust Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 BTW weet je zeker dat het de taxi missies zijn misschien moet je nog wel iets anders?? maar, als je de taxi missies niet kan doen is het een bug, glitch, of iets met de CD..... Gtaboooy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.