enrico Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 [/b]hallo iedereen ik zit namelijk met een vraag,, Er bestaan zo mods waar je zo de gewone auto van gta sa kunt veranderen naar bijvoorbeeld een bmw die je kunt downloaden,,maar ik vind die mod niet,, je moet dan auto's dowloaden en in een map zetten van die mod en dan kun je de autos veranderen ik zoek die mod.. en nog een vraagje ... ik heb de mod installer maar daar kan ik alleen mods met maken..???? dank u Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Hier vind je vast je antwoord Klik maar eens Hier Edit dat gaat over Vice City, jij hebt het over San Andreas het maakt helemaal niks uit het is helemaal het zelfde ! Bewerkt: 22 februari 2006 door Tales Reageren
Curtis Jackson Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Eclipise zegt dat het niet alleen bij gta3.img is..... wat bedoeld ze? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) De autos staan in GTA3.img ... Je moet alleen dat bestand openen met IMG tool ! (Het heet ook Img.tool. ) Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
ZOrange Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hehe, en voor de mensen die er niets van kennen (zoals ik) kunnen SAMI gebruiken! het eninge dat je dan nodig heb is win-zip of win-rar! Je kan SAMI downloaden op gtagames.nl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.