Jump to content

Witte balk/stunten met BMX

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu sinds een dag of 4 GTA: SA op de XBOX. Er zijn me een paar zaken nog niet helemaal duidelijk.

Soms verschijnt er rechts boven op het scherm een witte balk die leeg loopt, maar vaker is hij er gewoon niet. Hij zit boven de health-balk aan de rechterkant. Wat betekend dit balkje?

Verder ben ik aan het stunten in het skatepark, maar ik krijg zelden een waardering voor de stunts, terwijl het cycling skill balkje vol zit. Iemand misschien tips?

AvB

Geplaatst: (bewerkt)
Soms verschijnt er rechts boven op het scherm een witte balk die leeg loopt, maar vaker is hij er gewoon niet. Hij zit boven de health-balk aan de rechterkant. Wat betekend dit balkje?

Hey Gepetto, :cya:

Klopt, dat blakje is ervoor als jij duikt of in het water bent. Als je duikt zal dat balkje leeglopen. Als je dan weer boven water bent loopt hij weer vol. Ben je bijvoorbeeld dan met een fiets weer op het land aan het rijden dan zal hij weer weer verdwijnen als het balkje vol is.

Je kunt ook de amor-balk bedoelen. Als je een soort kogelvrij vest oppakt zal die boven de health-balk verschijnen. Als er dan op je geschoten wordt zal eerst de kogelvrije vest leegraken. Deze kun je weer aanvullen door een nieuwe amor te pakken. Verder geld dit als 2e leven. Mocht je de Vigilante Missie (klik) halen, dan wordt dat balkje sterker. Dat balkje vergroot het 2e leven naar 150%, dus zijn er meer kogels om die amor/2e leven weg te krijgen.

Verder ben ik aan het stunten in het skatepark, maar ik krijg zelden een waardering voor de stunts, terwijl het cycling skill balkje vol zit. Iemand misschien tips?

Je bedoeld zeker bij die half-pipe. Als je cycling-skill vol is, dat betekend dat je betere controle over de fiets hebt. Je kunt bijvoorbeeld beter sturen en je valt anders (op een positieve manier) van een fiets. Door mooie stunts kan je geld krijgen, bijvoorbeeld een salto. Maar een weelie of een stoppie werkt ook. Hoe langer je die doet hoe meer geld je krijgt!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dit geldt ook voor de auto's, je hebt deze skills :

• Driving skill

• Cycling Skill

• Flying Skill

• Bikeskill

• Boatskill

Als je deze allemaal vol hebt heb je de beste controle over alle voertuigen.

Met een BMX kan je dan ook hoger een Bunnyhop doen, dan kan je over een vrachtwagen springen.

Er bestaat ook een Cheat voor, dan zijn al je balkjes vol.

Ook heb je je ''gewone'' balken deze kan je zien door TAB te drukken.

Op Xbox weet ik niet hoe het moet maar je kan alle knopjes eens testen.

Dan heb je nog Weapon Skill, per wapen heb je een skill.

En dan ook nog je uithoudingsvermogen als je in het water ligt kan je dat bekijken door veel te duiken gaat het omhoog.

Als het helemaal vol is kan je langer onder water blijven.

Jep, dat van die skills weet ik. Me vraag was meer waar en hoe je stunst kunt maken die geld opleveren. Ik heb al een aantal keer salto's gemaakt, maar ik kreeg daar niets voor. Eéntje is dus blijkbaar niet genoeg.

Dat witte balkje is hier te zien:

http://www.gta-san.net/newspics/lsd/lsdupl...50601135039.JPG

Het in niet dat blauwe balkje als je in het water terrecht komt. Het kan ook niet die van armor zijn, want dat heb ik nog niet en dat balkje is wel verschenen. Iemand een idee? Deze screen is overigens niet van mezelf.

Bewerkt: door Gepetto
Geplaatst:
Jep, dat van die skills weet ik. Me vraag was meer waar en hoe je stunst kunt maken die geld opleveren.

Dat witte balkje is hier te zien:

http://www.gta-san.net/newspics/lsd/lsdupl...50601135039.JPG

Het in niet dat blauwe balkje als je in het water terrecht komt. Het kan ook niet die van armor zijn, want dat heb ik nog niet en dat balkje is wel verschenen. Iemand een idee?

Gepetto, dat witte balkje is wel de amor. Waarschijnlijk heb je die perongelijk met een missie opgepakt of gevonden in Los Santos.

Verder om stunts te maken kun je een wiellie of een stoppie doen. Een wiellie is met het voorwiel omhoog en een stoppie is met het achterwiel omhoog. Volgens mij zijn dit de enige stunts voor de fiets waarmee je geld kunt verdienen. Misschien van een heel hoog gebouw een salto naar beneden doen en op de wielen terecht komen? Ik denk niet dat het lukt, maar als het lukt krijg je geld. Succes!

Gepetto, dat witte balkje is wel de amor. Waarschijnlijk heb je die perongelijk met een missie opgepakt of gevonden in Los Santos.

Verder om stunts te maken kun je een wiellie of een stoppie doen. Een wiellie is met het voorwiel omhoog en een stoppie is met het achterwiel omhoog. Volgens mij zijn dit de enige stunts voor de fiets waarmee je geld kunt verdienen. Misschien van een heel hoog gebouw een salto naar beneden doen en op de wielen terecht komen? Ik denk niet dat het lukt, maar als het lukt krijg je geld. Succes!

Wanneer verschijnt dat balkje van die armor dan? Als je geraakt wordt?

Ja, die wheelies en die stoppies ken ik, maar het gaat me echt om de spring stunts bijv. dmv een schans. Dat lukt me maar heel af en toe in dat skatepark om daar geld voor te krijgen.

Geplaatst:
Wanneer verschijnt dat balkje van die armor dan? Als je geraakt wordt?

Nee, als je er 1 opgepakt hebt. Deze kun je bijvoorbeeld tijdens een missie oppakken maar ook gewoon vinden. Sinds een paar maanden hebben we een Walktrough, daar staat allemaal handige informatie op. Ook missie beschrijvingen. Als je iets niet snapt ofzo.

Bijvoorbeeld ook waar je in San Andreas amors kunt vinden. Als je op deze (klik) kaart kijkt, zie je allemaal oranje bolletjes. Bij elk bolletje ligt in dit geval een bodyamour.

Ja, die wheelies en die stoppies ken ik, maar het gaat me echt om de spring stunts bijv. dmv een schans. Dat lukt me maar heel af en toe in dat skatepark om daar geld voor te krijgen.

Er is wel een BMX-Challenge. Vlak achter de het ziekenhuis is zo'n baan. Met een halfpipe en een schans. Daar staat een BMX, als je op de BMX stapt en je hebt genoeg cycling skill (in jou geval dus). Dan kun je die Challenge starten. Nu moet je door ongeveer 20 carona's springen of racen met je BMX. Doe dit. Als je ze allemaal hebt opgepakt krijg je ook een beloning. Ongeveer $10.000,-. Dus op die manier kun je ook stunten.

Bedankt voor de link. Die challenge is me al een paar keer gelukt, en beloning is $1.000

Zijn er speciale truckjes (geen cheats) die je in de lucht kunt doen om een beloning te krijgen?

Bijvoorbeeld eerst een salto en dan een 360. Anders gezegd, hoe krijg je 'tripple insane bonus?'

Ik weet inmiddels waar ik die armor heb gevonden, tegenover een Clucki'n Bell in Willow Field.

Geplaatst:

AvB

Als je health helemaal vol is krijg ik ook een waardering dat ik niet zo snel meer dood ga...

Vonk in het begin (na 9 dagen al:P) lastig maar voor verdere missies is het handig :cya::cya:

Bedankt voor de link. Die challenge is me al een paar keer gelukt, en beloning is $1.000

Zijn er speciale truckjes (geen cheats) die je in de lucht kunt doen om een beloning te krijgen?

Bijvoorbeeld eerst een salto en dan een 360. Anders gezegd, hoe krijg je 'tripple insane bonus?'

Ik weet inmiddels waar ik die armor heb gevonden, tegenover een Clucki'n Bell in Willow Field.

1. Haal de NRG-500 uit de parkeergarage in East Beach, Los Santos. Hij staat op de 1e verdieping.

2. Rijdt naar de hoogste toren in Downtown Los Santos, en rijdt met de motor in de marker.

Daarna sta je op de motor op het dak.

Aanloop nemen en van het dak afrijden. terwijl je naar beneden gaat moet je of naar voren of naar achteren hangen om salto's to maken. Als je weinig Bike Skill hebt is het aan te raden om volle Health te hebben, als je verkeerd landt wil dat nogal eens pijnlijk aflopen.

om de "places of operation" wat duidelijker te maken:

lossantos3dk.jpg

Bewerkt: door Cesar-Vialpando

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...