Slimm Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Onderwerp: Kledingmerk Soort design: Design Size design: Max 500 X 500 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik wil wel tegen je . Nu durf ik het nog dus.
Giorgo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik had dit beter niet gedaan . Leon, Good Luck. SLIMM GIORGO Stemmen kan tot 24 februari 23:59
RonaldVC Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Stem Slimm Heel mooi, echt goed gewoon. Geen aanmerkingen daar. Zelf draag ik ook Gsus, en dit plaatje past gewoon bij hun stijl.. Het heeft zelf een klein beetje de stijl van GTA Die van Giorgo vind ik wat minder, leeg en kaal, ook je naam op die schoen past niet zo.... Slimm dus, Succes verder...
Yohan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik stem Slimm, ik dig dat hele tekenfilm stijltje wel, en vind die van Giorgo er iet wat simpel uit zien (kan t mis hebben)...
W3sl3y Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik stem op Slimm, ik vind zijn afbeelding gewoon mooier. Giorgio, jou K-Swiss logo is een beetje vaag.
Ruurd31 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Slimm op die knop druk ik dit keer in de stembank voor de verkiezing!! Er zit een mooie roze gloed overheen en die kleuren zijn goed ingebracht. Die van Giorgo ziet er zeer simpel uit, een schoen die geplakt is en verder nog wat plaatjes erbij. Er lijkt neit veel werk in te zitten, maar misschien ook wel. Ik let op het resultaat en die van Slimm was dit keer mooier. De volgende keer wint Giorgo vast. Stem: Slimm +1
gangster28 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 SLIMM Ziet er gewoon mooier uit.
Ferre Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Slimm Die van Slimm ziet er gewoon perfect uit Bij Giorgo vind ik z'n plaatje niet helemaal in een stijl. De tekens bij de schoen die vind ik er niet bij passen. En het logo is een beetje blokkering
DaddyPimp Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Slimm Ik vind die tekst op die schoen bij Giorgo nogal lelijk, en er lijkt weinig aan gedaan. Ik vind die van Slimm 'voller'.
Froodooo Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Slimm Een mooie achtergrond, met die gebouwen, die gewoon grijs zijn gemaakt. Je hebt het ook allemaal in dezelfde stijl, gewoon een afbeelding in één kleur, en helemaal geen details erin, en dat vind ik er wel bij passen! Volgens mij heb je een beetje een roze gloed over de bovenkant tot het midden van de afbeelding, dat vind ik er niet zo mooi uitzien, maar voor de rest is hij prima! Giorgo Ik vind hem er best wel netjes uitzien, alleen de achtergrond een beetje te leeg. Het logo van K-Swiss vind ik nogal een beetje vaag, dat ziet er niet echt mooi uit. Die rode puntjes bij de tekst zien er goed uit, dat heb je mooi gedaan! De tekst 'Giorgo' zit niet echt goed op de schoen, misschien had je dat er beter zeg maar in kunnen graveren. Mijn stem gaat naar Slimm Allebei nog heel veel succes!
X-Zero Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik heb zelf geen PS,dus ik ga geen verhalltje typen van border fout enzo.Maar ik kies gewoon ik die mooi is. SLIMM
Arjen Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ik stem ook zoals de meeste van jullie op Slimm. Veel beter afgewerkt op één klein puntje na, de stroke om die 'lady' heen is wat te hard. Misschien verstandig om Opacity wat lager te zetten en er een softe drop shadow er achter te doen. Verder is hij prima. Die van Giorgo, tja, om eerlijk te zijn vind ik er niets mooi's aan. Je naam is slecht in de schoen verwerkt, de tekens links en rechts van de schoen zijn standaard van Photoshop en daar is iets te veel Emboss overheen geplant.
Recommended Posts