Upstream Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Slimm: Heel mooi gedaan met die gebouwen op de achtergrond en dat vector plaatje op de voorgrond. Past allemaal bij elkaar en al helemaal bij gsus. Giorgo: Deze vind ik erg tegenvallen van jou. Jij kan veel beter dan dit. Het logo is een beetje raar (uitvergroot zeker). Op die dingetjes in de hoeken zit TE veel bevel and emboss, en die naam op die schoen is ook niet zo heel erg mooi. Lijkt me wel duidelijk, mijn stem gaat naar Slimm
Wesley Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 Stem gaat naar : Slimm... Vind ik gewoon veel mooier..
Svenie Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 ben ik nou de eerste die op giorgo stemt
AmsterdamBoy Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 ben ik nou de eerste die op giorgo stemt Ja. Ik vind die van Giorgo gewoon beter ja het heeft gewoon wat beters(niet uitlegbaar) dan die van Slimm.
Slimm Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Je bent net een dag te laat met stemmen Adamboy. Battle afgelopen, winnaar Slimm. 1 Punt voor mij, 1 eraf voor jou. Closed.
Recommended Posts