.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Cookies wat zijn dat !? Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Als je je inlogd ergens en je klikt bv''onthoudt me'' aan dan slaagt hij tijdelijke gegevens op op je pc. Die zorgen ervoor dat als je terug komt op die site je automatisch wordt ingelogd.Dit heet cookies... Vandale beschrijving: coo·kie (het ~, ~s)1 [comp.] tekstbestand waarin bep. gegevens (naam, wachtwoord, e.d.) over de gebruiker van een website worden opgeslagen, zodat hij niet bij ieder bezoek aan dezelfde website opnieuw dezelfde gegevens hoeft in te voeren Reageren
.Sharingan Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Snelle reactie ... bedankt ... Ik dacht altijd aan Koekjes ... Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Samurai Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Snelle reactie ... bedankt ...ik dacht altijd aan Koekjes ... IVM met html/php/internet altijd tot uw dienst. Heb je nog vragen? Reageren
ikt Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Ja, kun je ze voor sites uitschakelen? Of tenminste de tijdelijke internet bestanden, die was een keer 6 gigabyte Reageren
ViceAgent Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Hoi! Ja dat is heel makkelijk! Voor zowel Firefox als Internet Explorer is er een optie voor aangemaakt om dit te voorkomen, het kan helaas wél de werking van sommige sites belemmeren.. Firefox Extra -> Opties.. -> PrivacyVink het vakje 'Cookies toelaten' uit.Internet Explorer Extra -> Internet-Opties.. -> PrivacyEn schuif het balkje helemaal naar onderen toe.Succes hè! Bewerkt: 22 februari 2006 door ViceAgent Reageren
Jarno Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Cookies wat zijn dat !? Als je er nog net effe iets meer over wilt weten: Klik (Artikel WikiPedia.org) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.