Jump to content

probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

als ik gta sa aan het spelen ben valt de computer na een tijdje uit en start de computer opnieuw op.

ik heb de nieuwe drivers van ati geinstalleerd maar ik blijf het probleem houden. wie kan mij helpen!!!

de specs van de computer:

amd athlon 2800+ 2.08 GHz

512 mb ddr

ati radeon 9800 256 mb

Geplaatst:

Hey cholie, welkom op het Forum!

Heb je al eens geprobeerd om San Andreas opnieuw te installeren?

Dat kan in ieder geval geen kwaad, en is altijd wel de moeite waard om eens te proberen.

Als je dat al hebt gedaan, en het daar niet aan ligt, kan het ook zo zijn dat er een krasje op je dvd zit.

Controleer hem daar ook eens op.

Veel succes ermee! ;)

Geplaatst:

Kan het niet zijn dat je processor word overclockt?

Ik deed dat vroeger ook en die viel ook altijd uit :clown:

Probeer in je BIOS instellingen dit te veranderen (als je het kunt tenminste want dit is niet voor 'gewone' pc gebruikers)

Geplaatst:

Lees dit;

* Je hebt beschadigd geheugen

* Windows kan een bestand niet laden

* Fout in het spel

Bij jou verhaal denk ik echt aan een geheugen probleem. Kun je oplossen door nieuwe geheugen te kopen. Dat 2e, lijkt raar maar kan ook het probleem zijn.

Jullie zullen nu vast wel denken aan een bestand zo als gta3.img. Nee, ik heb het nu over iets anders. Als je op Windows-toets+E drukt krijg je Windows Verkenner voor je. Klik op 'Deze computer' met je rechter-muisknop en klik dan op 'Beheren'

Onder 'Systeemwerkset' vind je 'Logboeken' als je dat uitklapt zie je; 'Toepassingen', 'Beveiliging', 'Systeem'

Omdat San Andreas een toepassing is, ga we dus daar naar toe. Hier zie je 3 dingen; 'Informatie', 'Fout' en 'Waarschuwing'

Je moet kijken naar de datum van de crash en kijken of er ook iets met 'Fout' staat. Of alleen een 'Waarschuwing'

Als je dubbel-klikt op een van die 2 krijg je informatie over de fout/waarschuwing.

Veel succes, en ik hoop dat je het fout vind. Ik heb het probleem zelf ook gehad. Maar dat van mij was in grote maten waardoor ik alleen nieuwe geheugen kon kopen.

post-921-1140692780.jpg

Geplaatst:
Ik heb precies hetzelfde! Ik heb een Acer Aspire computer met ook een AMD Athlon processor. Zou het daaraan liggen?

Als je mij post leest, kom je misschien achter waarom dat zo is. Het lijkt misschien teveel tekst voor je, maar daar mee kun je 'misschien' je probleem oplossen.

Want ik heb hem geschreven op basis van eigen ervaring met pc die uitvallen en van zelf weer aangaan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...