Jump to content

In welke garage heb jij je favoriete auto's staan? En wat voor vliegtuigen staan bij jou in de hangar van Verdant Meadows?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen!

Waar heb jij jouw favoriete auto collectie opgeborgen?

Dus bijvoorbeeld de auto's die jij het mooiste vind, of je snelste wagens, of je mooiste getunede lowriders,...

En welke auto's heb jij dan in die garage staan?

Ikzelf heb mijn mooiste & snelste auto's geparkeerd in de garage bij m'n vliegveld, Verdant Meadows. In die garage staat nu: Een Banshee, een Turismo, een Slamvan & een Comet.

In de garage van het huis die in Los Santos staat, die ook in de straat staat waar Cesars huis ook is, die ene dichtbij het vliegveld van Los Santos, heb ik mijn lowriders staan. Een mooi getunede Broadway, een Blade (die ene uit de missie 'Cesar Vialpando') en een Remmington, & een Tornado. Allemaal mooi getuned.

In de hangar van Verdant Meadows (mijn vliegveld) staat op dit moment een Seasparrow, mijn privéjet de Shamal, een Beagle & een Baggage :puh:.

Nou ben ik benieuwd wat er bij JOU in je garages staat. ;)

• Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• JasonStatham

3

• Pietje II

2

• Natasja24

2

• San_Andreas_Nigga

1

Geplaatst:

Los Santos, The Johnson House:

Getunede Slamvan

Getunede Savanna

Verdant Meadows, Abandoned Airport:

Getunede Blade

Getunede Sultan

Getunede Remington

Hunter

San Fierro: The Garage

Getunede Cheetah

Getunede Elegy

NRG-500

In alle overige garages heb ik allemaal een Slamvan in gepropt.

Geplaatst:

In SF bij de garage staan een paar getunde blista compacts ( heb er een paar reserve staan)

in de hangar van verdannt meadows staan de vliegtuigen: Shamal, Maverick en een Hunter

Auto's die in de hangar staan zijn: Super GT, Infernus, Blista Compact (tuned), 2 limo's

Gtaboooy :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Welke grarage: Erm, *denk* *denk*, OVERAL :D ALS er maar een garage is stop ik daar mooie ''gevonden'' auto's in.

O, jullie hadden het ook over VM. Daar hebbik 1 dumper, 1 onverwoestbare Infernus, 1 Shamal en 1 kart instaan.

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

Getunede Greenwood

Getunede Remington

Verdant Meadows, Abandoned Airport:

Euros

Cheetah

San Fierro: The Garage

Getunede Cheetah

Getunede Euros

Sanchez

Geplaatst:

De garage waar ik mijn favo's heb staan? ehhhhhhmmmmm....

-1 6e tel later- Doherty! bij de garage daar heb ik staan; 4 Perfect geparkeerde, waarvan 2 blauw-wit en 2 groen-wit waarvan 1 blauw-witte met en 1 zonder dakkapel en peace-teken en 1 met wat ook voor groen geld

CAMPERS! Oftewel: Hét hippiebusje, prachtig gewoonweg! En door een beetje persoonlijk modwerk ook nog chill om mee te racen. Dat maakt het gewoon dé auto! (wat het -uiteraard- zowieso al was)

oja in verdant meahows: een dune, een nrg500, een sultan en een fcr900

Geplaatst:

grove street daar heb ik een getunde slamvanna staan en me beste vliegtuig hydra :-(

gewoon omdat dat er zo chil uit ziet

• 4 maanden later...
Geplaatst:

nou ik eh!

ik men johnson house garage heb ik een bus(handig om gang-members te vervoeren) en een voodoo staan.

In verdant meadows heb ik in de autogarage stuk of 5 pcj-600 staan en in de hangar staat meestal een at-400(vraag me niet hoe ik dat erin heb gekregen).

maar in de hangar van verdant meadows zet ik een vliegtuig en als ik trugkom is ie weg :-( .

weten jullie hoe dat komt??

greetz

Geplaatst:

is er een mod

voor een fucking grote garage waar je kei veel cars veilig in kan saven?

en welke garage kunne de meeste in? en hoeveel? dan

Geplaatst:

Die zal er best zijn ja. Kijk anders in het moddingfora maar even rond: Klik

Ontopic

Ik ben in iedere garage wel iets staan. Soms een motor (PCJ 600 ofzo) of een bmx, anders een snelle auto als de banshee, comet of super gt.

Geplaatst:

Als ik een mooie auto zien steel ik die ,tune hem en steek hem in de dichtbijzijde garage. Ma ik zou ni wreten welek auto ik waar heb gezet

Geplaatst:

het stomme is dat als ik een mooie auto vind en hem tune dat k er nooit mee ga rijden :puh:

bij johnsen house staat een slamvan en een bmx (de kleuren gaan daar alleen weg :-(

in san fiero heb ik een monster truck en een paar auto's die ik getuned heb bij "angel" nogwat.

vliegveld heb ik motors in de garage en in de andere een stuntplane een shamal.

in de huisjes van las venturas heb ik een mower (die kleine dus) en nrg's (500)

dat was het zo,n beetje.

Geplaatst:

the Johnson house:

SWAT-Tank

verdant bluffs (bij de aztecas gang)

-getunde remington (blauwe vlammen en doodskoppen)

-getunde savanna

SF-Garage(doherty)

-FBI ranger

-maverick (om naar LC te vliegen uiteraard)

-quad

Verdant meadows

-Politie hei

-news heli

-barracks

-hunter

prickle pine (het zogenaamde "haunted house")

-ZR-350 (van de missie farewell,my love)

-SFPD-auto

-Hustler

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bij mij staan in elke garage getunede auto's of andere niet te tunen voertuigen.

Garage op Verdant Meadows:

Tank

Hangar op Verdant Meadows:

Sandking

Dune

Bandito

Monster

Prickle Pine:

Getunede Phoenix

Getunede Huntley

Rest van LV:

Getunede Perennial

Getunede Bobcat

Getunede Banshee

SF:

Alle streetracers getuned

LS:

Verschillende getunede lowriders

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...