Pietje II Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Hoi iedereen! Waar heb jij jouw favoriete auto collectie opgeborgen? Dus bijvoorbeeld de auto's die jij het mooiste vind, of je snelste wagens, of je mooiste getunede lowriders,... En welke auto's heb jij dan in die garage staan? Ikzelf heb mijn mooiste & snelste auto's geparkeerd in de garage bij m'n vliegveld, Verdant Meadows. In die garage staat nu: Een Banshee, een Turismo, een Slamvan & een Comet. In de garage van het huis die in Los Santos staat, die ook in de straat staat waar Cesars huis ook is, die ene dichtbij het vliegveld van Los Santos, heb ik mijn lowriders staan. Een mooi getunede Broadway, een Blade (die ene uit de missie 'Cesar Vialpando') en een Remmington, & een Tornado. Allemaal mooi getuned. In de hangar van Verdant Meadows (mijn vliegveld) staat op dit moment een Seasparrow, mijn privéjet de Shamal, een Beagle & een Baggage . Nou ben ik benieuwd wat er bij JOU in je garages staat. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Los Santos, The Johnson House: Getunede Slamvan Getunede Savanna Verdant Meadows, Abandoned Airport: Getunede Blade Getunede Sultan Getunede Remington Hunter San Fierro: The Garage Getunede Cheetah Getunede Elegy NRG-500 In alle overige garages heb ik allemaal een Slamvan in gepropt. Reageren
SilverDust Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 In SF bij de garage staan een paar getunde blista compacts ( heb er een paar reserve staan) in de hangar van verdannt meadows staan de vliegtuigen: Shamal, Maverick en een Hunter Auto's die in de hangar staan zijn: Super GT, Infernus, Blista Compact (tuned), 2 limo's Gtaboooy Reageren
ikt Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) Welke grarage: Erm, *denk* *denk*, OVERAL ALS er maar een garage is stop ik daar mooie ''gevonden'' auto's in. O, jullie hadden het ook over VM. Daar hebbik 1 dumper, 1 onverwoestbare Infernus, 1 Shamal en 1 kart instaan. Bewerkt: 22 februari 2006 door ikt Reageren
Dago58x Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Getunede Greenwood Getunede Remington Verdant Meadows, Abandoned Airport: Euros Cheetah San Fierro: The Garage Getunede Cheetah Getunede Euros Sanchez Reageren
Moonbeam Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 De garage waar ik mijn favo's heb staan? ehhhhhhmmmmm.... -1 6e tel later- Doherty! bij de garage daar heb ik staan; 4 Perfect geparkeerde, waarvan 2 blauw-wit en 2 groen-wit waarvan 1 blauw-witte met en 1 zonder dakkapel en peace-teken en 1 met wat ook voor groen geld CAMPERS! Oftewel: Hét hippiebusje, prachtig gewoonweg! En door een beetje persoonlijk modwerk ook nog chill om mee te racen. Dat maakt het gewoon dé auto! (wat het -uiteraard- zowieso al was) oja in verdant meahows: een dune, een nrg500, een sultan en een fcr900 Reageren
killerfragger Geplaatst: 23 februari 2006 Rapport Geplaatst: 23 februari 2006 grove street daar heb ik een getunde slamvanna staan en me beste vliegtuig hydra gewoon omdat dat er zo chil uit ziet Reageren
megamaggot Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 nou ik eh! ik men johnson house garage heb ik een bus(handig om gang-members te vervoeren) en een voodoo staan. In verdant meadows heb ik in de autogarage stuk of 5 pcj-600 staan en in de hangar staat meestal een at-400(vraag me niet hoe ik dat erin heb gekregen). maar in de hangar van verdant meadows zet ik een vliegtuig en als ik trugkom is ie weg . weten jullie hoe dat komt?? greetz Reageren
j_vloon Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 is er een mod voor een fucking grote garage waar je kei veel cars veilig in kan saven? en welke garage kunne de meeste in? en hoeveel? dan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Die zal er best zijn ja. Kijk anders in het moddingfora maar even rond: Klik Ontopic Ik ben in iedere garage wel iets staan. Soms een motor (PCJ 600 ofzo) of een bmx, anders een snelle auto als de banshee, comet of super gt. Reageren
Svenie Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 (bewerkt) Bij mij in de hangar op Verdant Meadows staat een News Chopper, Police Maverick, Dodo, en een Shamal. In de gewonen garage op Verdant Meadows staat een ZR 350, en een getunede Jester. In de garage van The Johnson House staat er een Mr Whoopee, en het Mothership. Verder staan er in mijn andere garage's, wat onzinige wagens. Bewerkt: 27 juni 2006 door Svenie Reageren
Ben007 Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 Als ik een mooie auto zien steel ik die ,tune hem en steek hem in de dichtbijzijde garage. Ma ik zou ni wreten welek auto ik waar heb gezet Reageren
firef0x Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 het stomme is dat als ik een mooie auto vind en hem tune dat k er nooit mee ga rijden bij johnsen house staat een slamvan en een bmx (de kleuren gaan daar alleen weg in san fiero heb ik een monster truck en een paar auto's die ik getuned heb bij "angel" nogwat. vliegveld heb ik motors in de garage en in de andere een stuntplane een shamal. in de huisjes van las venturas heb ik een mower (die kleine dus) en nrg's (500) dat was het zo,n beetje. Reageren
Caltson Geplaatst: 27 juni 2006 Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 the Johnson house: SWAT-Tank verdant bluffs (bij de aztecas gang) -getunde remington (blauwe vlammen en doodskoppen) -getunde savanna SF-Garage(doherty) -FBI ranger -maverick (om naar LC te vliegen uiteraard) -quad Verdant meadows -Politie hei -news heli -barracks -hunter prickle pine (het zogenaamde "haunted house") -ZR-350 (van de missie farewell,my love) -SFPD-auto -Hustler Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Bij mij staan in elke garage getunede auto's of andere niet te tunen voertuigen. Garage op Verdant Meadows: Tank Hangar op Verdant Meadows: Sandking Dune Bandito Monster Prickle Pine: Getunede Phoenix Getunede Huntley Rest van LV: Getunede Perennial Getunede Bobcat Getunede Banshee SF: Alle streetracers getuned LS: Verschillende getunede lowriders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.