PIERRO P Geplaatst: 21 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2007 Mijn beste auto`s staan in de Hashburry garage. Een rood met gele comet Een azuurblauwe Phoenix Een berkely RC van Een groene ZR350 Wat ik in verdant meadows hangar heb staan zijn: Een zwarte Maverick Een zwarte stretch een FCR 900 In de dorothy garage staan alleen maar een helikopter en een auto die ik gebruik om in Liberty City te komen via het Hidden Interior Universe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 22 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2007 In Verdant Meadows: Slamvan(Getuned) en een getunede Jester. En dan nog(geloof ik) een Bobcat(weet niet zeker want hij is gemod naar een door mij gemaakte Chevy C-10 custom pick-up! ) Verder staan er bijna overal wel vette auto's bij mij, alleen helaas kan ik er niks mee.. want ik kan geen normale SA doen aangezien ik GLD erin heb zitten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Small Smoke Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 Ik heb er maar 1 een Sultan die ik heb opgepimpt met X-Flow staat in Doherty San Fierro, daar staat ook m'n Hotring racer dat zijn eigenlijk de wagens waar ik in rij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 23 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2007 In de Hashburi garage staan bij mij alle getunde Streetracers behalve de Sultan dacht ik .In mijn Hanger staat een Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
popo Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 ik heb in alle garages wel wat staan . er staat meestal een auto die je niet vaak ziet zo als een rallyauto die je vind achter de schotel op de berg bij las verturas. en heb bevoorbeeld een tank in me garage staan bij me huis maar die krijg ik er jammer genoeg niet uit. ik wilde een tank hebben voor al die tertoriums te winnen. in me hanger staat een grote bakwagen en een shovel. voor de rest weet ik het niet. ik weet niet al die namen van die auto's en heb ook geen zin om ze op te zoeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JeGe Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2007 De gewone garage bij Verdant meadows:Getunde Uranus, Flash, Jester. Hangar: Shamal, Dodo, maverick, Beagle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrI3sT Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 mijn favo garage is verdant meadows auto's die er staan : een swat tank (alleen verkrijgbaar tijdens laatste missie) : een dune nrg-500 getunde hustler Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 5 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2007 In de garage van de Doherty Garage staan wel wat vette wagens en motoren: De zwarte Stretch die alleen bij Ice cold Killa te krijgen is. De Witte met Rode velgen FCR-900 van Toreno's last flight. En een appeltjes groene gecustomizde Clover. In mijn aircraft garage staat een Shamal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_XP Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Nou zeg, ik heb al heel wat wagens keihard opgetuned en opgepimt Maar ze worden gestolen en ik rijd tegen iedereen en tegen de bomen, mensen lantaarnpalen, gebouwen en hekken. Ik rij ze zelfs de sloot Een keer had ik allergaafste, allerlekkerste en allermooiste Flash in men garage staan, de volgende wou ik m halen uit de garage en wat zag ik!? Een spiernaakte kale Flash 10.000den dollars naar de maan Toen was men hart in tweeën gebroken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 Hangar : rustler...seasparrow...cargobob Favor wagen:Nrg-500...turismo....infernus in mijn garage in verdant meadows ofso iets en 3 opgetunde wagens bij wheel arch angels in mijn garage in doherty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 bij de meeste garages heb ik gewoon mooie auto's in staan die ik van de straat heb geplukt in het vlieg veld ding (kon niet op de naam komen ) heb ik een privejet en een hunter en een zwarte limo! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-_- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2007 had zo veel auto's dat ik wat van de buren moets lenen dus onze staat staat vol met mij auto! umhh.. en mijn motoren zij geparkeerd buiten en mijn leijke auto's zitten een bom in! verder als ik krantjes moet lopen steel ik wel een fiets:P(want die van mij is gepikt:P) verder steel ik en oja mijn mooie auto's staan buiten de stad voor de zeker heid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tinyq Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) bij de johnsons house een (trouwens mag ook gemodde auto,s?) als het wel mag een bugatti en een remmington Bewerkt: 8 augustus 2007 door tinyq Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) bij de johnsons house een (trouwens mag ook gemodde auto,s?) als het wel mag een bugattien een remmington Die laatste is togg geen gemodde voertuig?? die remington kan je die zo tune of heb je hem met een mod bewerkt?? Bewerkt: 8 augustus 2007 door GTA-fan2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Klopt, maar dit zegt hij ook niet hij zegt (Mogen gemodde voertuigen ok?) en daar bedoelt hij de bugatti veyron mee, en niet de remmington, want die is getunedt en dus geen mod. ja je kan hem zo Tunen, dit kan bij Loco Low Co. het is trouwens de derde paintjob en die kost $500- Bewerkt: 8 augustus 2007 door Bigstijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.