Jump to content

Lance Dance en Sonny Forrelli


RobertSA

Recommended Posts

Hallo ik heb wat vragen;

1. zo ver ik weet was Sonny Forrelli eerst je baas maar je zat in de cel, nou ben je terug en nou moet hij je ineens niet meer of zo is dat door die deal en waarom? wil hij je dood hebben ofzo eerst was je tog bevriend met hem?

2. Lance vance verraad je maar hoe hij kiest dan de kant van Sonny Forrelli gaat ie dan voor hem werken of wat?

3. Was Ken Rosenberg ook in dienst van Sonny Forreli?

Ik hoop dat jullie de Answers weten.

Mzzl

Bewerkt: door robertsa
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik heb wat vragen;

1. zo ver ik weet was Sonny Forrelli eerst je baas maar je zat in de cel, nou ben je terug en nou moet hij je ineens niet meer of zo is dat door die deal en waarom? wil hij je dood hebben ofzo eerst was je tog bevriend met hem?

2. Lance dance verraad je maar hoe hij kiest dan de kant van Sonny Forrelli gaat ie dan voor hem werken of wat?

3. Was Ken Rosenberg ook in dienst van Sonny Forreli?

Ik hoop dat jullie de Answers weten.

Mzzl

1. Hij is kwaad op je omdat de deal in het begin van het spel mislukte, en jij hem steeds maar niet terug (kan) betalen.

2. Lance Vance kiest de kant van Sonny Forelli omdat ten eerste: Lance vindt dat Tommy Vercetti hem als een klein kind behandeld; niet met respect. En ten tweede koopt Sonny Lance ook wel wat om.

3. Volgens mij niet maar hij is wél de advocaat van Tommy Vercetti, maar hij is wél net zo goed vijand van Sonny.

;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ken Rosenbrug kiets nooit echt een kant. Hij is nogal twijfelachtig, paranoide en coke verslaafd. Hij moest Tommy en de andere gangsters wegbrengen naar de deal die mislukte. Toen werd hij helemaal gek omdat de mafia boos op hem was. Ook in de missie 'Keep your friends close' vecht hij niet mee tegen Sonny en Lance, maar verstopt hij zich. Hij kiest eigenlijk bijna altijd de kant die het beste voor hemzelf is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

1. Nog even iets meer commentaar: Sonny vertelt helemaal aan het begin van het spel al dat hij eigenlijk helemaal niet zo blij is dat Tommy weer vrij is. Hij wil hem van de Liberty City straten zien te houden omdat de zaakjes daar nu lekker lopen. Daarom stuurt hij Tommy naar Vice City om een drugsdeal te regelen. Als Tommy dan daar de kastanjes uit het vuur haalt, neemt Sonny wel het geld over naderhand.

Helemaal aan het eind, net voor Sonny vermoord gaat worden, schreeuwt Tommy nog iets dat hij in de val werd gelokt door Sonny. Tommy moest in Harwood 1 man gaan vermoorden, maar de vijand wist dat hij kwam en wachtte hem op met een man of 11. Tommy vermoordde die allemaal maar verdenkt Sonny van een valstrik. Sonny wilde dus toen al van hem af.

2. Lance Vance kiest inderdaad voor het grote geld.

3. Ken Rosenberg is een advocaat die alles voor geld zal doen. Hij is het contactpersoon van de Forelli's in Vice City, dus waarschijnlijk zijn gewoon op een dag een stel kleerkasten van Sonny langs geweest om hem onder druk te zetten. Wanneer Tommy komt en die het Forelli-imperium steeds meer afbreekt, heeft Rosenberg ook steeds minder problemen met de Forelli's en voelt hij zich veilig bij Vercetti.

Link to comment
Delen op andere websites

Ken Rosenbrug kiets nooit echt een kant. Hij is nogal twijfelachtig, paranoide en coke verslaafd. Hij moest Tommy en de andere gangsters wegbrengen naar de deal die mislukte. Toen werd hij helemaal gek omdat de mafia boos op hem was. Ook in de missie 'Keep your friends close' vecht hij niet mee tegen Sonny en Lance, maar verstopt hij zich. Hij kiest eigenlijk bijna altijd de kant die het beste voor hemzelf is.

Ken Rosenberg bracht Tommy met Harry en Lee naar de deal. De broer van lance Vance werd ook vermoord. Lance Vance wilde ook de moordenaar van zijn broer pakken. Maar hij koos bij het einde voor het geld en het werd z'n dood.

250STE BERICHT!!!!

Bewerkt: door Thomas Crown
Link to comment
Delen op andere websites

Nou over Ken Rosenburg weet ik alleen dat hij de enige contact was die Tommy ter plaatse kon helpen ivm die deal...

.::GrTz DiGsY::.

Ken Rosenberg was niet de enige Juan Cortez kon Tommy er ook mee helpen. In "The Party" noemt hij het misgaan van de deal dan ook most unfortunate (hoogst ongelukkig)

Tommy krijgt tijdens deze missie Diaz ook al in de kijker (maar verdenkt hem nog niet van het mislopen van de deal, dat komt pas als ie voor Diaz gaat werken.)

Link to comment
Delen op andere websites

Lance Vance kiest voor Sonny Forelli's kant omdat hij vond dat hij niet zijn verdiende deel had gekregen.

Voorbeeld: Tommy Vercetti en Lance Vance nemen Ricardo Diaz' huis in door hem en zijn mannen te doden. En wie krijgt het huis? Tommy Vercetti en niet Lance Vance! Lance Vance is hier pissig over omdat hij net zo veel had moeten doen als Tommy Vercetti, maar geen enkel deel had gekregen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...