shanon Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik ben op zoek naar een mp3tje van gta 1 ik kan de lyrics niet vinden maar zo is de eerst couplet onegveer: i was back in 1849 at springfield golden mine. het liedje begint als je een oude pickup steelt. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Weer een liedje, ik ben blij dat je nog geïntresseerd bent in dit spel. Er zijn er niet veel meer deze dagen! Goh wat klink ik toch oud. Als je Grand Theft Auto 1 nog niet hebt, kun je die hier downloaden, gratis en legaal, net als in het vorige topic dus. Ga dan naar de volgende map, die kan een beetje anders zijn: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto\Music\ En dan het bestand 'Track7.wave'. Je krijgt dan gelijk het liedje te horen! "It was back in 1849, at the Springfield Golden Nugget Mine, when my great grandma Deloris saved the day" Gouden ouwe, Succes! Reageren
shanon Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 thx behalve het spel te downloaden er er hier weer een manier om hem gelijk te krijgen? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Iemand zal gta1 wel hebben. Daar kun je het aan vragen. Vraag niet aan mij wie dat is. Reageren
shanon Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Iemand zal gta1 wel hebben. Daar kun je het aan vragen.Vraag niet aan mij wie dat is. ok maar nog bedankt he voor dat liedje flitskikker! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Graag gedaan, hoor. Reageren
js007 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 dat liedje in het menu van gta1 ik vind dat nergens . kan iemand mij de titel geven , alvast bedankt Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 Het nummer heet "Grand Theft Auto" of "Joyride" en is van de band "Da Shootaz" (zie hier de lyrics). Ik kan het nummer op de CD-rom zo snel niet vinden, maar voor zover ik me kan herinneren zit het nummer wel als speelbaar bestand bij de Rockstar Classics versie download. Reageren
mrtuning Geplaatst: 9 januari 2008 Rapport Geplaatst: 9 januari 2008 (bewerkt) Het nummer heet "Grand Theft Auto" of "Joyride" en is van de band "Da Shootaz" (zie hier de lyrics). Ik kan het nummer op de CD-rom zo snel niet vinden, maar voor zover ik me kan herinneren zit het nummer wel als speelbaar bestand bij de Rockstar Classics versie download. heb ff gekeken klopt. naam is track 2 ...\gta1\Music is alleen niiet heelemaal voledig Bewerkt: 9 januari 2008 door mrtuning Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Hey Hoe heet de soundtrack van gta 2? Dank Reageren
Svenie Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 (bewerkt) De volledige soundtrack van GTA2 kan je op de volgende pagina van WikiGTA vinden. Als je echter het GTA2 theme muziekje wil weten, dan moet je op internet maar even zoeken naar E-Z Rollers - Short change. Of je kan in je bestanden gaan snuffelen en in het mapje Audio moet je dan normaal gezien ook deze song kunnen vinden. Bewerkt: 2 maart 2008 door Svenie Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Geplaatst: 5 maart 2008 Dank je, maar dit is niet die die ik bedoel. Misschien is hij niet van gta 2, maar volgens mij toch echt wel Hier is ie achtergrond. Ken je deze? Die moet ik hebben. Niemand geeft antwoord over welk nr t is op youtube. Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Dat nummer komt niet uit GTA2, maar uit de eerste Grand Theft Auto. Het nummer heet simpelweg "Grand Theft Auto" (of her en der "Joyride") en is gezongen door Robert de Negro van de band Da Shootaz. Zie hier de lyrics. --Topic samengevoegd met ouder topic-- Reageren
Tommie vurzetti Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 THANNNNNNNNNNK YOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUU _O_ _O_ _O_ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.