Jump to content

Muziek in GTA1


shanon

Recommended Posts

Weer een liedje, ik ben blij dat je nog geïntresseerd bent in dit spel. Er zijn er niet veel meer deze dagen! Goh wat klink ik toch oud.

Als je Grand Theft Auto 1 nog niet hebt, kun je die hier downloaden, gratis en legaal, net als in het vorige topic dus.

Ga dan naar de volgende map, die kan een beetje anders zijn:

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto\Music\

En dan het bestand 'Track7.wave'. Je krijgt dan gelijk het liedje te horen!

"It was back in 1849, at the Springfield Golden Nugget Mine, when my great grandma Deloris saved the day"

Gouden ouwe, Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 weken later...
Het nummer heet "Grand Theft Auto" of "Joyride" en is van de band "Da Shootaz" (zie hier de lyrics). Ik kan het nummer op de CD-rom zo snel niet vinden, maar voor zover ik me kan herinneren zit het nummer wel als speelbaar bestand bij de Rockstar Classics versie download.

heb ff gekeken klopt. naam is track 2

...\gta1\Music

is alleen niiet heelemaal voledig :N

Bewerkt: door mrtuning
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

De volledige soundtrack van GTA2 kan je op de volgende pagina van WikiGTA vinden. Als je echter het GTA2 theme muziekje wil weten, dan moet je op internet maar even zoeken naar E-Z Rollers - Short change. Of je kan in je bestanden gaan snuffelen en in het mapje Audio moet je dan normaal gezien ook deze song kunnen vinden.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Dank je, maar dit is niet die die ik bedoel. Misschien is hij niet van gta 2, maar volgens mij toch echt wel :7

Hier is ie achtergrond. Ken je deze? Die moet ik hebben. Niemand geeft antwoord over welk nr t is op youtube.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat nummer komt niet uit GTA2, maar uit de eerste Grand Theft Auto. Het nummer heet simpelweg "Grand Theft Auto" (of her en der "Joyride") en is gezongen door Robert de Negro van de band Da Shootaz. Zie hier de lyrics.

--Topic samengevoegd met ouder topic--

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...