gangster007 Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 (bewerkt) als je naar www.myriadislands.com gaat staat er Myriad Islands & Gran Tani Islands (San Andreas Only) ik heb dat gedownload en ik heb hem geinstalleerd als ik new game doet zit hij op het laden vast wat moet ik doen Bewerkt: 22 februari 2006 door 4ali1 Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 Vraag dit even hier. Greetz Wazuup Reageren
gangster007 Geplaatst: 22 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik kan niet in die link een tropic openen er staat Sorry, je hebt geen rechten om een onderwerp te starten Reageren
Blastov Geplaatst: 22 februari 2006 Rapport Geplaatst: 22 februari 2006 ik kan niet in die link een tropic openener staat Sorry, je hebt geen rechten om een onderwerp te starten Niemand kan meer topics opnen in het GTI forum, zulke vragen als dit moet je gewoon in het mi forum op gtaforums.com stellen aangezien het over mi gaat, naja antwoord: voor eerst de map cleaner uit, zie steve-m.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.